Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Maridan - Holy Paladin (kryper tilbake)
DirtyForum > Public > World of Warcraft
maridan
Hei igjen!

Etter en periode med litt for mye levling grunnet sidebytte (horde) er jeg nå mektig lei av å levle. Dermed har jeg bestemt meg for å børste støv av paladinen min som var med i dsr en stund inntill jeg begynte og spille horde. Dermed kommer det et ynkelig ønske om å bli tatt med inn i varmen igen barteoro.gif

Har full holy spec ( http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...k&n=Maridan ) med litt over 1000 i bonus heal. Sikter ennå på og samle mer gear i 70 instancene for å kunne bli en bedre healer smile1.gif Har prøvd guildet VoneA nå en liten stund som er i etableringsfasen i karazahn så jeg har sørget for å ha pre q ferdig.

Dessverre var det vanskelig for meg å skaffe meg gruppe til de diverse instancene pga det var litt for mange healere i guilden og litt for få tanker. Dermed er det bare og pew pew'e litt spørre om å kunne bli tatt inn i varmen igjen :/

Ambisjonene mine er på deres nivå, ha det gøy sammen og ha fremgang uten at det på noen måte blir hardcore smile1.gif

Mvh Marius - Maridan fix13.gif
maridan
Eller vil kanskje først høre hva dere tenker fremover nå hva som står på planene deres, for jeg har nettopp blitt student og kan ikke lenger putte inn for mye tid i WoW, så sånn sett er det best at jeg holder meg unna :/ kan jo eventuelt få en ingame whisper smile1.gif

Beklager at jeg roter litt men er litt usikker på hva som er smartest og gjøre for øyeblikket fix14.gif jeg kan komme tilbake etter en tenkepause smile1.gif

Uansett GL med det dere holder på med smile1.gif ok.gif
dsr.ethelwald
Ta og vurder hva du bør gjøre først du så tar vi det derfra smile1.gif gl n hf
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.