Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Returnere til dsr
DirtyForum > Public > World of Warcraft
zatach
Zatte ønsker å returnere tilbake til dsr. Har en 70 mage og hunter, men kommer til å spille mest på warrioren (Jarppi) jeg har, som akkurat har blitt 70.
dsr.sinnataggen
Zatte!!!!! ok.gif
dsr.stoffis
zattiz må inn smile1.gif antar at du vil tanke dork1.gif

gayfight2.gif
dsr.realhero
hihihi, har dere fortsatt ingen tanks? go respecc stofftiss
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.realhero @ Oct 22 2007, 01:16 ) *
hihihi, har dere fortsatt ingen tanks? go respecc stofftiss

joda joda, eg vil bare ikkje ha folk til å stjele lewten min fix14.gif
dsr.ethelwald
Vi trenger jo alltid en OT smile1.gif gi meg en /w ingame så tar vi det derfra.
emi
Igår var det jo fullt, sa du Merro. Teit.
dsr.ethelwald
QUOTE (dsr.emi @ Oct 22 2007, 13:57 ) *
Igår var det jo fullt, sa du Merro. Teit.

Da får du skrive resten av det jeg sa også da, ikke bare halvparten...hmm?

Jeg sa også til deg at du var en veldig ustabil spiller, + og at jeg ikke ønsker dsr tilbake i det samme gamle spor som det var før folk leavet.
dsr skal ikke bli så stort som det var, med klikker her og der. prøver ihvertall å unngå det.
Men alt blir tatt opp til vurdering, av hver enkelt spiller.
emi
Haha. Og med ustabil mener du? Vet ikke helt hvem av oss som er mest ustabil eller hvem som har gjort mest for dsr. Men jeg kan vel med hånden på hjertet si jeg har offret mer for dsr enn hva du har. Både i BF2 og WoW sammenheng. Og jeg kan ikke se helt problemet hvorfor jeg ikke kan komme tilbake å spille med gamle internett venner? Men, ditt valg. Jeg ville bare spille der jeg har hatt det mest morsomt i WoW...
dsr.ethelwald
QUOTE (dsr.emi @ Oct 22 2007, 17:37 ) *
Haha. Og med ustabil mener du? Vet ikke helt hvem av oss som er mest ustabil eller hvem som har gjort mest for dsr. Men jeg kan vel med hånden på hjertet si jeg har offret mer for dsr enn hva du har. Både i BF2 og WoW sammenheng. Og jeg kan ikke se helt problemet hvorfor jeg ikke kan komme tilbake å spille med gamle internett venner? Men, ditt valg. Jeg ville bare spille der jeg har hatt det mest morsomt i WoW...

Jeg kan ihvertfall trøste deg med det at avgjørelsen var ikke tatt alene, og den måten som du skriver på går vel ikke akkuart i din favør.
Og har du no mer å melde så burde du virkelig sende meg en pm for den tråden her burde ikke utvikle seg på forumet. ok.gif
dsr.stoffis
popcorn.gif
dsr.nitro
:o
dsr.sinnataggen
popcorn.gif
dsr.leodmar
popcorn.gif
dsr.hansiball
fix05.gif
dsr.immo
a3.gif
dsr.nero
Print Screen drama thinking.gif
dsr.stoffis
no kan du like godt bare gi deg immo, det e ikkje morsomt lenger a3.gif
dsr.immo
jauda.. æ kjøre på! smile1.gif
dsr.zod
selveid er veleid.
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.immo @ Oct 27 2007, 06:30 ) *
jauda.. æ kjøre på! smile1.gif

buttrock.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.