Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Skjerm
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.hansiball
Hei! Tenkte kjøpe meg en ny skjerm en av disse dagene. Noe forvirret etter å ha lest x antall tester og guider. Noen her som har noen gode råd eller anbefalinger? Bruksområde; spill og film.

Hva med denne skjermen?;

Samsung Syncmaster 22"

Her er testen av den hos hw.no;

Test

Noen anbefalinger vedrørende butikk?
dsr.jannis
Lurer på om ikke Ðïñgo har den skjermen der..eller noe i den retningen.. Eg har iallefall meget god erfaring med Samsung sine skjermer, i mange forskjellige varianter ok.gif

Jeg har kjøpt "mine" skjermer på Datakjeden Laksevåg og er veldig fornøyd med de gutta der.
dsr.hansiball
*bump* a6.gif
dsr.jaw
QUOTE (dsr.hansiball @ Oct 17 2007, 00:44 ) *
Hei! Tenkte kjøpe meg en ny skjerm en av disse dagene. Noe forvirret etter å ha lest x antall tester og guider. Noen her som har noen gode råd eller anbefalinger? Bruksområde; spill og film.

Hva med denne skjermen?;

Samsung Syncmaster 22"

Her er testen av den hos hw.no;

Test

Noen anbefalinger vedrørende butikk?

Har hatt den skjermen i lengre tid nå ca 6 mnd tror jeg og er veldig fornøyd.
Anbefales på det sterkeste.
dsr.enigma
QUOTE (dsr.wipeout @ Oct 19 2007, 19:06 ) *

Vel nå er vel flatskjermer gennerelt sett ikke glad i andre oppløsninger enn standard da.. ;D
dsr.zod
QUOTE (dsr.wipeout @ Oct 19 2007, 19:06 ) *

Det var de som var på finalePCene på the experience ja?
I såfall er det vel den beste 22" LCDen jeg har spillt på, men det er en stund siden jeg har prøvd å spille på store LCDskjermer da.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.