Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opprydding i DSR
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.nero
Da er tiden med å få de løse trådnene på plass.
Det er foretatt en god slankekur for å få bort de som er permanent afk.
Løse tråder er blitt fjernet, ny strategi er lagt opp, ny VT på plass, og noen nye folk er på plass.
Ny VT kom p.g.a. det var teknisk nødvendig for at de med Mac skulle ha mulighet koble seg opp mot VT-server.
Har fått på plass nye klasser,men ser at det plass til flere, og åpner dørene ytterligere for de av "gammel" gutta som gikk til maelstrom.

For de av dere som kan tenke seg å komme tilbake til dsr, ta kontakt med enten meg, merro, eller noen av de andre admins.
Enten ingame eller pm på forumet.

P.s: Are....gjelder deg og dork1.gif
kizz
Da får man bare si, velkommen tilbake "gamle" spillere fix13.gif

Kizz
dsr.ethelwald
Som Nero har sagt så har vi fått slanket å ryddet relativt ferdig i dsr.
Har fått klasser på plass osv..

Vil da ønske de av gamle gutta som vil rejoine velkommen tilbake smile1.gif
dsr.fenwick
Den er god smile1.gif positivt! :-D
dsr.sinnataggen
ok.gif Tommzyboy.'
dsr.dionysoz
Ja da er det bare a se hvor mange som keen pa a rejoina da. Spennende..........akkurat som hva som kommer pa "Fakta pa Laurdag" fix14.gif
humpalotta
Syns ikkje "Fakta på laurdag" er så spennende eg....men neste episode av Hotel Cæsar.... 135.gif
dsr.ethelwald
Ække mange som har svart her nei :(
dsr.realhero
Oooh, høres ut som dere er på track igjen smile1.gif

Og den godstemninga i den meldingen fikk meg nesten til å ville låse opp kontoen min igjen :O
Savner gutta kjenner jeg!!! :'(
dsr.aleks
ja jeg savner deg og vegard! biggrin1.gif
dsr.stoffis
fakta på laurdag eier, og no gjør dsr det og fix14.gif

ja eg har rejoina biggrin1.gif biggrin1.gif
dsr.aleks
Hmm ja, det skal sies at det frister å joine dsr igjen... fint lite å gjøre på wow uten å raide (savner å raide ^^) Men hvor mye tid det blir til å raide er jo noe uvisst likevel fix14.gif
dsr.realhero
Ja, nå vurderer jeg det faktisk jeg og, men må komme litt opp til par igjen på skolen først i alle fall :( Ligger litt bak grunnet sykdom og liten arbeidslyst fix14.gif

Hm... Savner gnomen og biggrin1.gif haha
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.