Help - Search - Members - Calendar
Full Version: kommune-pc-tilbud
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.stoffis
yupp, moderen har fått tilbud om sånn super skatte ting pc gjennom kommunen

http://www.ementor.no/templates/Page.aspx?id=17938

trenger sjøl en bærbar, så lurte på om eg skulle gå for [kraftig] alternativet, men lurer då seff på om det virkelig e god sos fix14.gif Fsu, wipe, anyone, kom med et bedre tilbud plix fix14.gif (avbetaling e care, totalpris/ytelse eg e interessert i).

og hvis noen klarer å komme med en bedre greie til meg; e den andre bærbare en ok maskin til gamlingene, som ikkje gjør noe annet enn å sjekke mail& spille kabal uansett? fix14.gif

ja, mye og lese på ementor-siden, men hadde vært spaz om noen med peiling kunne sjekket litt for meg smile1.gif (har ikkje like mye peil på data som eg trodde eg hadde biggrin1.gif )
dsr.rdy4action
jeg jobber ikke i pc-butikk eller noe
men er ganske sikker på at jeg kunne ha drite ut en bedre pc enn hp a1.gif

men greit mail/kabal pc til gamlingene fix14.gif

den kraftige har igrunn greie specs den da men...
dsr.fsu
Hardware e gøy. Regelen er at man finner 2 - 3 maskiner som er bra og velger så den med flest lys... alltid.
Vi får en del partner-tilbud fra IBM/Lenovo på bærbart og flyttbart så der kan jeg holde ett øye med hvis du vil.
dezso!
Sånne pc tilbud er ofte hakket "bedre" enn hva som står i hylla på "Elkjøp". Men man bygger oftest en bedre for mindre penger selv.
Men du får alt av lisenser osv i orden da dork1.gif
Vil anse det som et greit opplegg for de som ikke gidder bygge/installere selv. Du får som regel med recovery-CD også. Så tut og kjør når de føkker opp. fix14.gif
Men er du "datakyndig" og villig til å drive uendelig support; fiks noe selv.

Kall det gjerne erfaring biggrin1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.