Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hunter dps
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.lasermus
http://elitistjerks.com/f31/t13107-hunter_...on_illustrated/

Å si at huntere kun kan autoshotte for å gjøre dps er like dumt som å si at rogues/warriors bare kan melee'e for å gjøre dps. Uansett, denne posten viser hvor forbanna ødelagt hunterklassen er når det kommer til å gjøre dps.
cancolami
QUOTE (dsr.lasermus @ Sep 27 2007, 12:58 ) *
http://elitistjerks.com/f31/t13107-hunter_...on_illustrated/

Å si at huntere kun kan autoshotte for å gjøre dps er like dumt som å si at rogues/warriors bare kan melee'e for å gjøre dps. Uansett, denne posten viser hvor forbanna ødelagt hunterklassen er når det kommer til å gjøre dps.

er enda ikke godtatt i guilden men tenke jeg burde svare på denne posten.

1: ja:
- det er mye theorycrafting bak hunter dps. shoot rotation, globale cooldowns, osv osv.

2: løsning:
- macros:

- som beastmastery.
#showtooltip Steady Shot
/script UIErrorsFrame:Hide();
/cast [pet] Kill Command
/castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot
/script UIErrorsFrame:Clear();UIErrorsFrame:Show();

det domme med det er att man føler seg some en forbanna robott etter raids eller farming. bind macroen til scrooll up og
scroll down. og scroll i vei får å gjøre bra dmg i raids/solo-pve

- som marksman/survival.
/script UIErrorsFrame:Hide()
/castsequence reset=8 Auto Shot, Arcane Shot, Auto Shot, Steady Shot, Auto Shot, Steady Shot, Auto Shot, Steady Shot
/script UIErrorsFrame:Clear()
/script UIErrorsFrame:Show()

samme den her... bare ikke spamm den så fort. og bruk kill comand når den er oppe... men du burde ha bra mana
pool og potions for å bruke den macroen siden den bruker litt my mana... men den er insane.

3: på det lille trashet som er i magtheridons lair klarte jeg og gjøre 14% total damage some beastmastery spec. og spamme macro
(tier 4 warlocks/mages/rogues gjorde ca 9-12%) /brag

-canco
dsr.stoffis
du slår meg som en særdeles talentful hunter canco
cancolami
QUOTE (dsr.stoffis @ Nov 5 2007, 23:17 ) *
du slår meg som en særdeles talentful hunter canco

bare aktiv på forums og lest theorycraft posts... men bare de samme postene over hele forumet tbh.

skulle satt et stort skilt over "hunter forum linken på wow-eu" der det står "whining pågår" elns.
dsr.teka
old
VestlandsJudas
Spec BM, AutoShot, GG, L2P
dsr.teka
så har det seg sånn at 99% av alle huntere ikke kan rotation, så de mister all dps. Da e d nesten like greit å bare bruke autoshot.
dsr.realhero
Hunterweapoooaaan!!!

Sånn, det var nok punktum for den diskusjonen.. hunters sux biggrin1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.