Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Gief liten bærbar pc!
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.stoffis
En venninne av meg trenger bærbar pc. Type rundt 12 tommer, og lett fix14.gif

trenger ikkje fancye ting som touchscreen, masse hd-plass og feitameita gfx, men en dvdspillersak hadde vært spaz! smile1.gif

Under 10k noen? Jo billigere jo bedre biggrin1.gif

gayfight2.gif
dsr.enigma
typ.. gå på hvilken som helst side.. dell, hp, whatever! fix14.gif

skal du bare ha en billig "crap" pc med dvdspiller og 12tommerskjerm så er det ikke så mye man trenger å diskutere fix14.gif
`\ \
får de vel nede i 4-5-6 000... spørsmålet er bare.. hvor dårlig pc vil hun ha`? fix14.gif
dsr.sinnataggen
Kjøp en mac a vel. Nei jeg sier ikke at det er crap som mange andre wannabe bill gates luuuuwers kommer til og spamme ned denne tråden etter jeg sa mac.
Får vel de minste ned i en 8-9k tror jeg og som er meget enkel å bruke for evnt "nybegynnere" Så får du og osx eller om hun har vært borti Vista så er det jo akkurat det samme bare bedre og utviklet 5 år før microsux. Jævla rippoffwannabeowntheworld. De som putter ei kule i Gates stitt hode skal få en koseklapp på skuldra:)
dsr.rdy4action
ikke HP dah!
dsr.enigma
Ikke kjøp mac!

enkelt og greit! er hu flink til pcbruk.. ok vurder mac, men er a relativt ny så ikke lær a et "dårligere" (mer innkompatibelt) os enn nødvendig!

og til det rdy4action sa... syns ikke hp er noe spess dårlig.. 3. hpn jeg har nå og det funker helt greit... fine pcer utseendemessig, god support og en helt grei pc for pengene!
dsr.stoffis
går visst for en fujitsu siemens... orob.gif
så ut til å gi mest for pengene

denne, men fra en annen butikk smile1.gif

mac var uansett uaktuellt fix14.gif
dsr.enigma
btw..

enda ikke sett en annen pc enn HP ha knappen for "disable touchpad" lett tilgjengelig..

elsker den knappen! faen så mye man kan knote om man skal skrive osv og kommer borti den sabla touchpadn..

1 knapp.. 1 trykk.. no more touchpad.. <3
dsr.sinnataggen
Uff da Enigma. Lmoreabout macosx og saa komme med konstruktiv kritikk violent-smiley-019.gif
dsr.enigma
mac osx er jo et mer innkompatibelt os enn windows.. klarer du ikke å se det så må vel du komme deg ut av bobla!

jeg kommer til å køpe macbook neste gang.. glatt! men anbefaler ikke folk flest det.. samme som jeg ikke anbefaler folk flest linux..

bare se på ventrilo.. mac? yeaj! endelig en beta! vi har venta hvor lenge? ... ja.. lenge!

er bare å innse at osx har på langt nær like god støtte som windows når det gjelder programmer og drivere. samme gjelder linux.. men det kommer seg..
dsr.rdy4action
QUOTE (dsr.enigma @ Sep 24 2007, 23:53 ) *
enda ikke sett en annen pc enn HP ha knappen for "disable touchpad" lett tilgjengelig..

uhm.... da har du kanskje ikke sett på annet enn HP da eller? ^^ relativt mange som har det gitt. Men de fleste har det kanskje vha Fn-knappen
dsr.jaw
QUOTE (dsr.stoffis @ Sep 20 2007, 22:06 ) *
En venninne av meg trenger bærbar pc. Type rundt 12 tommer, og lett fix14.gif

trenger ikkje fancye ting som touchscreen, masse hd-plass og feitameita gfx, men en dvdspillersak hadde vært spaz! smile1.gif

Under 10k noen? Jo billigere jo bedre biggrin1.gif

gayfight2.gif

Wipeout fikser ho vennina di sikkert en god liten fin tass vettu.
ok.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.