Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Robert Jordan
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.caraghi
Hvil i fred a4.gif

Lurer på ka som skjer med siste del av Wot no. Blir litt snurt om han ikkje fullførte serien. Ble uansett litt trist her. Så enormt mange timer med underholdning han ga meg.
dsr.stoffis
His Cousin Wilson states in Robert Jordan's blog that the story has gone into either word processor or audio, and that Jordan's wife Harriet and Wilson have now heard the entire story. They plan on publishing Memory of Light per Jordan's wishes. [4]

-wikipedia

Hasje noe forhold til wot sjøl, men absolutt kjipe greier a3.gif
dsr.caraghi
Ja, leste det no på dragonmount.com siden hans. Gleder meg veldig til å lese siste bok, kommer til å bli litt spesielt.

Og Stoffis, anbefaler på det aller sterkeste å lese denne serien(på engelsk ofc). E ganske super.
dsr.stoffis
har noen kompiser som har vært dyypt nede i serien, og virker jo interessant og moro, men e den derre forbanna lesingen då fix14.gif
dsr.caraghi
Siden wow har tryna så ettertrykkelig som underholdning bør du ha frigjort litt tid til lesning fix14.gif Lån deg bok 1, vedder en 10'er på at du blir intrigued og vil ha mer...
dsr.realhero
bok 1 var best imo.. Men nå har jeg veø bare lest de 5 første eller noe da fix14.gif Og leeenge siden. Så nå må jeg vel kjapt begynne på nytt :'(
dsr.bayer
Bøkene er jo så forbanna lange, husker jo nada fra bok 5\6 når du er ferdig med bok 10. Har selv ikke lest den nyeste boka enda så har vel 2 bøker igjen.
dsr.caraghi
e man ihuga nok så leser man fra bok 1 igjen for hver 4 bok man kommer til. if that makes any sense fix14.gif
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.caraghi @ Sep 21 2007, 21:57 ) *
e man ihuga nok så leser man fra bok 1 igjen for hver 4 bok man kommer til. if that makes any sense fix14.gif

hvis man e glemsk mener du? fix14.gif
low_lyric
utrolig trist at han er død..

har lest alle 3 ganger.. vanvittige bra bøker.. og gleder
meg utrolig til siste boka kommer ut
Dictator
Bra bøker!
Har de som lydbøker faktisk, og hørte på de mens jeg jobbet, på mp3 spiller ok.gif
Finnes heldighvis andre som skriver fantasy også, men utrolig kjipt e det uansett.. ghostface.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.