I de siste par dagene så har det kommet opp en melding nede i høyre hjørne på skrivebordet mitt, der det står "En lokal tilkobling er frakoblet" eller noe sånt. Ikke hele tiden, men av og til.
Jeg har ikke tenkt så mye på det, selv om jeg ikke har lagt merke til en lignende melding før. Jeg har ganske nylig fått WinXP Home Edition så jeg er ikke helt vant til hva som er "normalt" og ikke... Har tenkt litt at det er kanskje bare Chello/UPC med sine vanlige avbrudd i internett-tilkoblinga...
Men idag var den helt frakoblet hele tiden. Jeg sjekka evt. virus: Null virus. Jeg gjenopprettet til noen dager tilbake: Hjalp ikke.
Så kom jeg på at jeg har jo min gamle maskin stående ved siden av den nye, så jeg koblet nettverkskabelen (inn/ut-kabelen altså, den som kobler meg til nettet) til den, og det funket som bare det!
Så nå lurer jeg på om det er noe feil med nettverkskortet i den nye pc'en, siden forbindelsen har vært litt "opp og ned" de siste dagene... Jeg åpna pc'en og kjente om kortet satt ordentlig; det virka som det gjorde det.
Noen som har noen glupe ideer? _??? :smilie