Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Guildsøknad - Gnome Mage
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Fony
Hei

Om meg
Jeg er en 18 år gammel kar fra Hønefoss(Ligger ca. en time nord for Oslo med bil), mitt navn er Håkon. Jeg har gått mitt siste år på Videregående og gjør for tiden ingenting(farlig), jeg er dog på utkikk etter jobb. Noe jeg forventer å få i løpet av de førstkommende ukene. Raiding i wow burde ikke bli noe problem ved siden av jobb. Mange millioner gjør det jo allerede. Grunnen til at jeg ikke studerer, eller hva som værre er, er fordi jeg skal i militæret i Januar/Februar-tidene. Gardeskolen.
violent-smiley-019.gif

Min Character
Min character er en utrolig tøff gnome mage ved navnet Fony, han er for øyeblikket 64. Men om et par uker topper han nok 70. Speccet er frost og jeg kommer definitivt til å holde han der. For jeg elsker å aoe-grinde med CoC/AE. Attunements er vel noe jeg ihvertfall ikke har, dessverre. Men dette skal komme fort når tiden nærmer seg. Jeg har også en lvl 60 Rogue(Carex), 45 druid, 45 warlock, 45 warrior og 49 priest(hvorav kun roguen og druiden er på samme serveren som magen). Armory-link: Armory.

Meg, som gamer.
Min character er ikke akkuat drømme-søkeren for øyeblikket, og det er jeg 100% klar over, men likevel fikk jeg beskjed om at jeg kunne legge inn en søknad her, så skulle den ble alvorlig vurdert(Noe jeg setter pris på, for endgame-guilds har en veldig tendens til å være utrolig konservative når det kommer til characters som kun er et par uker unna, jeg mener hva er forskjellen om jeg legger inn nå eller om jeg legger inn om 3-4-ish uker når jeg er 70? Hvis dere ikke liker det nå, liker dere det ikke når jeg er 70 heller.) Min konto ble åpnet den 24. Februar 2005. Dette betyr at den er ca. 2,5 år gammel. Jeg har selvfølgelig hatt nokså store pauser i denne perioden. men jeg har vært borti et titalls med endgame-guilds. Dette syns jeg selv har gitt meg mye erfaring.

En av tingene jeg har lært er at hvis ikke en guild har en sterk kjerne, vil den aldri fungere. Og hvis det er en ting jeg er sikker på så er det at dsr har en sterk kjerne. iogmed at jeg har sett dere helt siden tidlige dager av daggerspine. Dette er en av grunnene til at jeg søker hos dere, en annen er at dere spiller WoW for å ha det gøy. Men likevel tar det såpass seriøst at dere har fremgang, det er nettopp nøyaktig denne målsetningen jeg er ute etter, fordi den passer min egen. Jeg savner å raide(jeg har hatt en delvis lengre pause fra WoW siden januar-februar tider).

Jeg kan love dere at jeg ikke er denne showoff-typen dere beskriver. Jeg liker selvfølgelig om magen min ser råtøff ut, men det viktigste for meg er å kunne raide, ha gode venner i guilden og nyte hver eneste trashmob på veien til neste boss smile1.gif

Spilletid
Angående hvor mye jeg spiller kommer dette helt ann på raid-tider osv, men hvis det er slik som det skrives: bortimot 3 raids i uken, så er det absolutt doable for meg og min mage fix14.gif (litt Roleplaying-tendenser her) Jeg raider gjerne mere enn det og. Jeg har god erfaring fra tidligere raids med tanke på hvordan man skal oppføre seg, på vt og ikke minst hvordan en mage skal håndteres. Med min rogue har jeg clearet mc og bwl, inkludert aq20, zg og ony.. Det samme gjelder min mage.

Jeg er noe mer interessert i å joine Maelstrom, fordi som jeg sa savner jeg å raide(litt ekte raiding, med ekte fremgang). Og slik jeg fårstod det så fungerer dette forumet også for Maelstrom? Noen av mine tidligere guilds er: Guardians(Leeenge siden, tidlige dager, når Lucifron i MC var kult), Arakis, Reborn, In Excelsis, Straight Flush og Northern Templars.

Hvis dere har noe spørsmål finnes jeg ingame på Fony.. eller så kommer jeg til å sjekke innom denne posten framover. Slik at jeg kan svare på spørsmål her, eventuelt lese tilbakemeldinger.
dsr.aliandra
Fin søknad, lykke til smile1.gif
dsr.ethelwald
Fin skrevet søknad : ) For tiden er dsr litt opptatt med å rydde opp i rekkene,med tanke på aktive spillere osv.
Så akkurat nå tar vi ikke in folk før vi vet hva vi har og hva vi trenger av folk, men hvis du fortsatt er interessert
om en stund så tar vi det selvfølgelig opp til vurdering.
Tar da kontakt med deg ingame : )
Dersom du kommer inn i maelstrøm så legg gjerne ut en post her så vi vet : )

Lykke til

Merro
dsr.lasermus
Hei, beklager å måtte decline søknaden din, men lvl 64 er ikke det vi trenger i guildet per idag. Lar denne posten være åpen slik at du kan vurdere/bli vurdert av dsr. Lykke til smile1.gif

- Officer i Maelstrom
Fony
QUOTE (dsr.lasermus @ Sep 4 2007, 14:40 ) *
Hei, beklager å måtte decline søknaden din, men lvl 64 er ikke det vi trenger i guildet per idag. Lar denne posten være åpen slik at du kan vurdere/bli vurdert av dsr. Lykke til smile1.gif

- Officer i Maelstrom

Vil du jeg skal si ifra når jeg treffer 70?
nærmer meg 65.
dsr.ghod
Har vi noen klare skillelinjer mellom DSR og Maelstrom?

Dette ER faktisk Rekrutering - dsr og ikke Rekrutering - Maelstrom
dsr.lasermus
Forumstrukturen har blitt endret siden han la inn post dork1.gif
Fony
...Så det!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.