Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Armina Rogue
DirtyForum > Public > World of Warcraft > Rekrutering - dsr
Armina
Hei!

Jeg er 23 år fra Bergen, overførte fra daggerspine for en liten stund siden pga lite folk. Karakteren min er en 70 rogue, karazhan attuned. Jeg er for tiden i Mephisto, men ser egentlig etter et guild som både kan ha det gøy og være seriøse.Er veldig bra at dere er norske ogsåsmile1.gif Vi holder for tiden på med kara. Ellers spiller jeg kun heroic. Har kun vært en gang i gruul, så kara er desverre eneste erfaring jeg har i raid etter bc. Før bc har jeg raidet endel i zg og mc. Har ennå ikke fått meg tilgang til onyxia og bwl. Har ellers alle heroic keys.

Gearet mitt er her: http://armory.wow-europe.com/character-she...ak&n=Armina

Jeg har vært i en del store guild på daggerspine. Var ikke alle jeg trivdes i men sånn er det jo. Jeg er uansett en hyggelig person:)

Jeg har LW som proffesion, har nettopp fått det for jeg hadde JC før men fant ut at det er jo mye bedre å være LW som rogue.

Min talentbuild er 41/10/0 siden jeg har dagggers. Jeg syntes den gir best dps og er det å være rogue handler om:) Jeg har spilt på karakteren min i 64 days..hadde en pause på et halvt år:S. 19 dager på lvl 70. Ellers må dere bare si ifra om jeg har glemt noe! Jeg spiller forresten mye for tiden. Mest om kvelden så og si hver dag!
dsr.coyote
Regner med når sjefene ser posten så får du et svar inngame eller her på forume.
Veldig bra at du tar deg tid til å søke i forume.

Kjenner du foresten noen i dsr.wow ?
Vi er jo mange fra bergen som spiller wow da.
Armina
Nei kjenner ingen desverre:S Som jeg vet om ihvertfall hehe... Men har spilt med dere i grupper..
dsr.coyote
Hvis du blir med i dsr.wow så kommer du sikkert til å bli kjent med noen i bergens område.
Regner med at du får et svar om ikke så lenge smile1.gif
humpalotta
Admin sjekk denne da! ok.gif
dsr.lightzz
hmm, nice app, virker som en ålreit fyr:) kommer et svar om 1-2 dager.

Admin Lightzz
dsr.coyote
Tror han kommer til å gjøre det bra..smile1.gif Eg trenger litt motstand da:)
dsr.tojo
Hei!
Adder deg til friendsliste og du vil få en invite så snart du er online.

Thojos
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.