Morn:D
Jeg er da en iherdig WoW spiller som ønsker og bli medlem i guildet [dsr]
Hvor bor jeg?: Jeg holder til i Bergen, fyllingsdalen nærmere bestemt
Alder: 17. Men eg er en moden og seriøs spiller som ikke oppfører seg noe annet enn til guildets beste interesse
Klasse: Jeg er, som tittelen sier en greit gearet Druid
Rase: Nightelf
LvL: 70
Specc: Jeg er feral combat atm, og er en aktiv tanker. Men hvis jeg nå skulle komme inn i guildet og dere har behov for en healer så er det ingen problem. Jeg gjør som sagt det som er best for guildet, så respeccing er ingen problem for meg.
Gear: http://armory.wow-europe.com/character-she...ak&n=Sparky
Jeg dinget så og si nettopp 70 så jeg jobber enda med gearet
Hvor mye spiller jeg?: For å si det sånn, jeg er nesten aldri offline. Når jeg først har tatt på spillet skal det en god del til for at det blir slått av. Så jeg er en aktiv og glad dr00d:D
Erfaring: Jeg har spilt wow i over 1 år nå, og har vært med på en god del. Før TBC ble utgitt så var jeg mye i både Zg, MC, Bwl og de to ørste bossene i Naxx. Men etter TBC har jeg tatt del i hele Karazhan, både maulgar og gruul i Gruul's lair og Voidreaver i Tempest Keep.
Attunements:
som sagt tidligere så har jeg jo nettopp fått dinget 70 og har derfor ikke hatt muligheten til å begynne på Kara pre-q enda..men det setter jeg igang med idag og regner med å være ferdig med det til i morgen. Når det gjelder de forskjellige factionsene og rep, så er jeg heller ikke kommet så godt igang..Jeg honored med noen få av dem. Men det å bli reverd med dem er null stress.
Egne ambisjoner:
Som dere sikkert har forstått under denne søknaden så er jeg en aktiv spiller og setter spillet foran ganske mye. Det jeg håper på og oppnå ved å bli medlem i [dsr] er nye vennskap både ingame og IRL. Jeg vet jo også det at dere er en raidene guild og skal snart begynne med 25 manns instancer. Så jeg håper jo selvfølgelig på noe gear samtidig som jeg skaper en god harmoni i guildet sammen med dere:D..Jeg også en god venn av en av deres eksisterende druid's,Hosah. Bare så det er sagt:D
Da håper jeg på noen gode tilbake meldinger og kanskje et medlemskap i dette fantastiske communitiet. Og kan også treffes ingame ved nicket Sparky
Mvh Frederic:D