Hei DSR.
jeg vet jeg har lagt inn aply før men prøver igjen.
Mitt navn er Jon Magnus Ulve og er 15 år. Jeg kommer fra en by med navn Kongsberg som også en del members av dsr også gjør. Dette er en av grunnene til at jeg vil inn i DSR, for
jeg kjenner følgende i virkeligheten: Alicante, Articuna, Edorion,Greenwood, Izayoi, Lightzz og Narilu.
Jeg har spilt World of Warcraft en god stund nå, rettere sagt sommeren for 2 år siden. Selv om jeg begynte forholdsvis tidlig så ble det veldig mye spilling på alts
og det tok en god stund føre jeg bestemte meg for hva jeg skulle levle.
Vi var en venne gjeng som alle startet karakterer på realmen Balnazzar, jeg ville være rogue for jeg har alltid vært fan av assasins o.l. fra alle mulige filmer og spill ^^.
Navnet ble Jmuni, som det fortsatt er i dag.
Etterhvert falt de andre av og levlet horde på en annen server, jeg derimot levlet roguen min til 60 og surra litt rundt på balnazzar føre jeg migrerte den til Kazzak med håp om å finne
guild (Balnazzar var en ganske død server da jeg dro fra den). Det gikk ikke så veldig bra, men fikk ihvertfall clearet MC, AQ20, Onyxia og ZG føre TBC, men har etter TBC også tatt turen til BWL.
I dag derimot er jeg level 70 og føler at jeg har et bra gear hvis man tenker på at jeg ikke har satt min fot i Karazhan enda.
Link til armory-profil, specc m.m. finnes lengre ned på siden. Jeg vet selv at jeg kunne hatt noen deler fra enkelte heroic's ,
en av dem er Arcatraz, men den er ganske så vanskelig uten en godt sammensveiset gruppe, så har ikke fått rotet meg til det enda.
Ellers prøver jeg å kjøre en del heroics for å få skaffet meg AP-trinketen og det er vel ikke mange dagene før også den er å se på gearet mitt.
Speccen min for øyeblikket er en combat-dagger PvE build. 15/41/5. Grunnen til at jeg har det er fordi jeg er veldig glad i daggerspecc,
men om det skulle være et problem respeccer jeg selvfølgelig for guildens beste.
Jeg har ingen problemer med å skaffe pots eller å lese taktikker, jeg sørger for å forberede meg slik at jeg kan yte mitt beste til en hver anledning i raid.
Selv om jeg ikke har professions som er skillet opp har jeg ingen problem med å farme penger, og jeg hjelper gjerne til om noen trenger litt hjelp her og der.
Når det gjelder å skaffe enchants kan jeg love dere at hvis jeg får loot, så vil ikke delene gå å rustne, de vil bli polert så fort som mulig!
Karazhan prequest er selvfølgelig gjort, og jeg har alle heroic key's, trenger dere noen til heroic er det bare å spørre!
Link til armory profil: http://armory.wow-europe.com/#character-sh...zak&n=Jmuni
Er det noe mer dere lurer på så er det bare å ta kontakt.
Mvh. Jon