Help - Search - Members - Calendar
Full Version: LF Guild - Pinetrine, 60 warrior
DirtyForum > Public > World of Warcraft
maridan
Etter litt problemer med å starte en ny topic, har jeg nå fått lov til å bruke Maridan (kjæresten min) sin bruker til å søke meg en plass i guildet smile1.gif Jeg er da 18 år (f. 03.11.88) og charen min er en 60 human warrior, som jeg har døpt Pinetrine. Jeg jobber hardt for å få den opp til lvl 70 nå, så jeg (forhåpentligvis) en dag kan begynne å raide sammen med dere smile1.gif Linken min til armory, ser dere nedenfor, men den er kanskje ikke så veldig interessant ennå i og med at jeg ikke er 70.

http://armory.wow-europe.com/character-she...mp;n=Pinetrine7

Warrioren min er for tiden fury, men jeg er villig til å specce om, dersom det skulle bli behov for det.
Som sagt kjenner jeg Maridan, som allerede er med i guildet og Aleks, som nyllig quitta, fordi han ville bli med i den litt mer "hardcore" delen av dsr fix14.gif

Vet ikke helt hva mer interessant det er å si om meg, men det er jo ikke verre enn å spørre, enten i spillet eller her smile1.gif

Nina.
dsr.coyote
Eg å humpa gikk i ramparts med Pinrtrine, var utrulig hyggelig.
Krysser fingrene for deg, tror humpa gjør det samme.
dsr.jannis
Takker for interessen og du vil får svar ingame så snart vi har fått roen over oss her. Kan dessverre ta noen dager er jeg redd smile1.gif

Jannis/Sabeltann
dsr.ethelwald
Du får lvl fort som fy, vi trenger tanker biggrin1.gif ok.gif
dsr.aleks
Er et kjempegodt tilskudd til dsr, anbefaler på det sterkeste! ok.gif
dsr.tojo
Dersom Jannis leser denne i dag !
Så er denne søknaden grei nok for meg og vårt formål for tiden.

Thojos Admin
maridan
Skal på ekskursjon med instituttet i morgen, så er nok ikke på WoW igjen før på onsdag. Tenkte jeg bare skulle si fra i tilfelle dere tenkte på å gi meg svar mens jeg er på tur. fix14.gif Hehe... så dere ikke tror at jeg er skikkelig inaktiv dork1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.