Navn: Markus Sedberg
Født: 12 juli 1984
Er en person som gjerne vill hjelp folk ut/me problemer. Liker å finne nye venner, og er sosial av meg. Er en ekte gamer på mange måter. Har spill wow en god stund, før det var det warcraft 3 online, og cs.
Hallo dere i dsr! Det er lenge siden jeg har snakka med dere nå, faktiskt 1 år siden! Dere husker meg sikkert ikke men den gang het jeg Adoom (Night elf Rogue) Jeg begynnte i jobb, og bestemmte meg for å slutte helt, jeg sletta Adoom.. Wow var ute av mine tanker, det var bare jobb, jobb. Nå som jobbingen har roet seg litt, fant jeg ut at jeg kunne begynne med wow igjen. Jeg tenkte at druid var noe! healer, og tank.. har hørt at alle skriker om Healer og tank i lfg:) jeg begynnte idag 27 juli, og er nå lvl 14. Jeg speccer etter det guilden vill meg som! Jeg syntes at dsr, var en guild jeg kunne stole på, de var vennligge, og koselige på alle måter! Selfølgelikt er dette ingen app om å være med å raide enda, men jeg vill joine dsr nå, fordi jeg skal spille mye, og levle fort, viss jeg greier det da:) Håper dette er noe dere kan ønsker dere;)