Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rondur - lvl 70 NE rogue
DirtyForum > Public > World of Warcraft > Rekrutering - dsr
dsr.rondur
Halla rotter. Jeg er en 22 år gammel "mann" som gamer en lvl 70 NE Rogue som jeg har kalt Rondur. Denne har vært min main siden jeg begynte i mai 2005. Etter det har jeg hatt 2 små pauser, den ene på 3 mnd for ca et og et halvt år siden, og siste fra desember 06 til mai 07. Men nå er jeg tilbake og jeg liker TBC veldig godt. (selv om jeg visste hva det gikk ut på da jeg spilte closed beta)

Som irl person er jeg veldig interresert i fotball og spiller fotball så ofte jeg kan, med fast trening 2 ganger i uka (mandag og fredag) og kampdag på en random dag i uka. Så mandag og fredag er non-raiding days for meg. Jeg liker å se på film og henge med venner. Så driver jeg og spiller inn masse gærne greier som etterhvert skal legges ut på dvd. Jeg bor forresten i en liten by som heter Grimstad, som har merket seg godt på kartet med Thor Hushovd og Dag Otto Lauritzen, en drøss med reality "kjendiser" og nå desverre mye omtalt i avisen etter mordbrann.

Rondur er for øyeblikket hybridspecced for både pvp og pve, men gjør mye dmg tross i virkelig sucky våpen. Jeg raider for å ha det moro og for å se / downe nye encounters. Loot er selvfølgelig moro å få men er ikke det jeg bryr meg aller mest om. Det jeg aimer for nå er først og fremst våpen, som daggeren fra Moroes og Prince i Karazhan. Har ikke fått kjørt så mye heroics men har nå opparbeidet meg 4 heroic keys, mangler coilfang. Mine proffesions er enchanting (372) og levler opp skinning som moneymaker.
Har en hoved alt-charakter som er lvl 68. Dette er en liten gnome mage som ser ut som en 100-åring. ^^ Han har jeg planer om å proppe i tailoring epix og spellfire er første prio, før spellstrike pants og hood. Han er arcane/fire specced og har tailoring/mining som proffesions.

Har og en lvl 60 hunter med 350 alchemy, og 300-etellerannet herbalism. Bruker denne for øyeblikket kun til transmute might.

Raid-erfaring:

Pretbc har jeg erfaring med full MC, ZG, AQ20/40, BWL og 2 bosser i naxxramas. I was in the guild Circle of Shadows.
After tbc i have only done karazhan up to chess. (attumen, moroes, maiden, opera, curator, shade and chess) so i cant say im...eeh..lol.. så jeg kan ikke si at jeg er proppet med erfaring derfra men jeg vet hva det går ut på ihvertfall. Opera har jeg sett wizard of oz og romulo / julianne.

Jeg skulle gjerne vist dere min armory-profile men som den nooben jeg tydeligvis må være, klarer jeg ikke å finne min egen charakter der:P (googler wow armory så det står noe betagreier, mulig derfor? fix14.gif) Men kanskje dere klarer å søke meg opp inntil jeg finner ut av det.

Jeg som spiller liker godt å kjøre instanser og raids, og idle if ^^ Jeg prøver å skaffe meg så mye som mulig erfaring , men jeg mener at jeg kan spille classen min veldig godt, og jeg lærer fort.

Aktivitet: Siden det er ferie og det regner fantastisk mye her nede i sør så har det blitt en del spilling, men vanligvis når jeg jobber kan jeg spille frem til rundt 23-23.30. Prøver å legge meg til en grei tid da jeg jobber med unger hele dagen, og det tar virkelig på ;D Jeg kan raide omtrent alle dager utenom mandag og fredag så sant ingenting kommer i veien.

Skulle det være noe jeg har glemt (noe jeg sikkert har gjort som den vimsete personen jeg er) så må dere gjerne whispere meg ingame på Rondur eller min kjære gnome Zid.

Mvh - Rondur
zatach
http://armory.wow-europe.com/character-she...ak&n=Rondur der er armory profilen din.

Fin søknad, lykke til smile1.gif
dsr.stoffis
forumtroll biggrin1.gif

konge søknad, håper andre søkere kan sjekke ut denne ok.gif
dsr.nitro
Spilte ikkje du i Mirabile en stund og? Mener å huske at eg har spilt med deg en eller annen gang, den gangen eg spilte på Khazad.

Uansett så takker vi for en bra søknad og kommer tilbake med et svar når vi har diskutert litt i admin smile1.gif
dsr.lasermus
Et eller annet kjent med navnet ja...
dsr.rondur
QUOTE (dsr.nitro @ Jul 19 2007, 16:42 ) *
Spilte ikkje du i Mirabile en stund og? Mener å huske at eg har spilt med deg en eller annen gang, den gangen eg spilte på Khazad.

jo stemmer det, var i mirabile en periode men det var tilbake på gode gamle daggerspine. Takker for alle replies og kan forresten nevne tidligere guilds her på serveren.

Som nevnt var jeg i Circle of Shadows en lang periode inntil jeg tok pause i desember. Når jeg kom tilbake var jeg i en guild som heter Haunted Heavens, som "eies" av en god venn av meg. Men da noen Norske venner startet en skandinavisk guild kalt "Nova" så joinet jeg dem og var der fra starten av, og ble rogue leader. Fikk aldri abused stillingen da 135.gif

Men lederne der bestemte seg etter 1 mnd (2 uker med kara) for at de ville merge med ministry og tok med seg et fåtall av oss, de som var best geared. (og merkelig nok de som hadde spilt mest sammen i instancer). Så vi andre ble left alone og her er jeg da smile1.gif
emi
Husker Rondur helt fra jeg selv startet. Dog dette er lenge siden, men absolutt en dyktig rogue. Etter hva jeg har hørt smile1.gif Lykke til !
dsr.rondur
mener ikke å mase men /shameless bump

takk for replies smile1.gif
dsr.nitro
Hehe hei igjen, du får nok svar i løpet av dagen/kvelden smile1.gif
dsr.rondur
QUOTE (dsr.nitro @ Jul 21 2007, 15:40 ) *
Hehe hei igjen, du får nok svar i løpet av dagen/kvelden smile1.gif

okei:) *vanishes and run away*
ess
du var i nova du var du ikke?
dsr.nitro
QUOTE (ess @ Jul 21 2007, 19:02 ) *

Men da noen Norske venner startet en skandinavisk guild kalt "Nova" så joinet jeg dem og var der fra starten av

fix14.gif
dsr.rondur
QUOTE (dsr.nitro @ Jul 21 2007, 19:11 ) *
QUOTE (ess @ Jul 21 2007, 19:02 ) *

Men da noen Norske venner startet en skandinavisk guild kalt "Nova" så joinet jeg dem og var der fra starten av
fix14.gif

Jo! fix14.gif
dsr.fsu
ja? hvor lenge må vi vente i spenning her Arne?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.