Som irl person er jeg veldig interresert i fotball og spiller fotball så ofte jeg kan, med fast trening 2 ganger i uka (mandag og fredag) og kampdag på en random dag i uka. Så mandag og fredag er non-raiding days for meg. Jeg liker å se på film og henge med venner. Så driver jeg og spiller inn masse gærne greier som etterhvert skal legges ut på dvd. Jeg bor forresten i en liten by som heter Grimstad, som har merket seg godt på kartet med Thor Hushovd og Dag Otto Lauritzen, en drøss med reality "kjendiser" og nå desverre mye omtalt i avisen etter mordbrann.
Rondur er for øyeblikket hybridspecced for både pvp og pve, men gjør mye dmg tross i virkelig sucky våpen. Jeg raider for å ha det moro og for å se / downe nye encounters. Loot er selvfølgelig moro å få men er ikke det jeg bryr meg aller mest om. Det jeg aimer for nå er først og fremst våpen, som daggeren fra Moroes og Prince i Karazhan. Har ikke fått kjørt så mye heroics men har nå opparbeidet meg 4 heroic keys, mangler coilfang. Mine proffesions er enchanting (372) og levler opp skinning som moneymaker.
Har en hoved alt-charakter som er lvl 68. Dette er en liten gnome mage som ser ut som en 100-åring. ^^ Han har jeg planer om å proppe i tailoring epix og spellfire er første prio, før spellstrike pants og hood. Han er arcane/fire specced og har tailoring/mining som proffesions.
Har og en lvl 60 hunter med 350 alchemy, og 300-etellerannet herbalism. Bruker denne for øyeblikket kun til transmute might.
Raid-erfaring:
Pretbc har jeg erfaring med full MC, ZG, AQ20/40, BWL og 2 bosser i naxxramas. I was in the guild Circle of Shadows.
After tbc i have only done karazhan up to chess. (attumen, moroes, maiden, opera, curator, shade and chess) so i cant say im...eeh..lol.. så jeg kan ikke si at jeg er proppet med erfaring derfra men jeg vet hva det går ut på ihvertfall. Opera har jeg sett wizard of oz og romulo / julianne.
Jeg skulle gjerne vist dere min armory-profile men som den nooben jeg tydeligvis må være, klarer jeg ikke å finne min egen charakter der:P (googler wow armory så det står noe betagreier, mulig derfor?
Jeg som spiller liker godt å kjøre instanser og raids, og idle if ^^ Jeg prøver å skaffe meg så mye som mulig erfaring , men jeg mener at jeg kan spille classen min veldig godt, og jeg lærer fort.
Aktivitet: Siden det er ferie og det regner fantastisk mye her nede i sør så har det blitt en del spilling, men vanligvis når jeg jobber kan jeg spille frem til rundt 23-23.30. Prøver å legge meg til en grei tid da jeg jobber med unger hele dagen, og det tar virkelig på ;D Jeg kan raide omtrent alle dager utenom mandag og fredag så sant ingenting kommer i veien.
Skulle det være noe jeg har glemt (noe jeg sikkert har gjort som den vimsete personen jeg er) så må dere gjerne whispere meg ingame på Rondur eller min kjære gnome Zid.
Mvh - Rondur