Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Priest
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.tronski
* navn på char: Tronski
*Oslo
* 19
* Priest
* Human
* lvl 64
* 15/39/0 atm
* Kanskje ikke så mye å si med tanke på lvl, men ca 750+ heal og 450+ dmg ut ifra gearet
* Ganske mye
* cleara kara og gruul
* Være en bra healer evt dps hvis det skulle behøves, og downe kael og illidan med tid og stunder;)

Regner egentlig ikke med å bli tatt inn, men Aleks anbefalte meg å prøve så da la jeg like gjerne inn en søknad;)
dsr.nitro
* cleara kara og gruul

Regner med at dette er med en annen karakter? Litt greitt om du skriver litt om kor du evt. har spilt før, med hvilken karakter osv. I min mening er dette en for kortfattet søknad til at den kommer til å bli veldig nøye vurdert dork1.gif
dsr.tronski
Cleara gruul og kara med en lvl 70 hunter på vashj. har ganske god raiderfaring og vil påstå at jeg fungerer bra i raidet. jeg bestemte meg for å flytte priesten over til kazzak fordi flere venner av meg spiller her, deriblant aleks, og tenkte at det kunne være fint å være i et guild som dsr.

Er 19 år, bor i oslo, heter trond-Erik. aleks kan bekrefte at jeg er en god-/gladgutt, hehe:P jo, også har jeg spilt wow i litt over 2 år.
det er vel det som er å si om meg. tror jeg

sånn spillmessig så tror jeg ikke du vil angre på å ha meg i guildet. (vet liksom ikke heeeeeelt hva jeg skal skrive:P)
lvler så fort jeg kan ihvertfall;) Jeg er gørrlei hunter så jeg kommer til å bruke all min spilletid på denne priesten, og det blir en del;)
dsr.nitro
Hei igjen smile1.gif

Vi skal diskutere det i admin og med Aleks og komme tilbake med et svar smile1.gif
radix
Jeg er gørrlei hunter så jeg...

Oh NO you didn't! shroom.gif violent-smiley-019.gif Det går vel ikke ann!?

Titter bare innom fordi jeg kjenner denne karen IRL, aner ikke hvordan han spiller wow, men helt sikkert et godt tilskudd til dsr ok.gif

eek, nå er jeg dsr.wannabee, det var lumpent gjort. Gå å ta de aleks!
dsr.nitro
QUOTE (radix @ Jul 19 2007, 01:05 ) *
Jeg er gørrlei hunter så jeg...

Oh NO you didn't! shroom.gif violent-smiley-019.gif Det går vel ikke ann!?

Titter bare innom fordi jeg kjenner denne karen IRL, aner ikke hvordan han spiller wow, men helt sikkert et godt tilskudd til dsr ok.gif

eek, nå er jeg dsr.wannabee, det var lumpent gjort. Gå å ta de aleks!

Det er bare en ting å gjøre med det Radixpusen dork1.gif Vi trenger en hunter til i dsr fix14.gif
ess
cmon ingen liker hunters, well known fact dork1.gif
dsr.aleks
Vet ikke hvordan han er som spiller, med tanke på at han nettopp migrerte, kjenner han bare som person. Anbefaler han og tror han kan være en god spiller for dsr. ok.gif
dsr.tronski
høres bra ut:D

dsr virker veldig stort? bare på en dag har jeg gama med 3 stykker herfra. bacche, fenris og blåtann, koselige folk^^
de kan sikkert si ett og annet om hvordan jeg spiller? (hvis det skulle ha en stoooooor betydning, hehe)fix14.gif

Dsr virker som et skikkelig likanes guild:D
dsr.sp1
QUOTE (Tronski @ Jul 19 2007, 17:50 ) *
høres bra ut:D

dsr virker veldig stort? bare på en dag har jeg gama med 3 stykker herfra. bacche, fenris og blåtann, koselige folk^^
de kan sikkert si ett og annet om hvordan jeg spiller? (hvis det skulle ha en stoooooor betydning, hehe)fix14.gif

Dsr virker som et skikkelig likanes guild:D

Joda, Tronski hadde orden på sysakene sine i Slave Pens ihvertfall. Artig fyr og.
radix
QUOTE (dsr.nitro @ Jul 19 2007, 01:05 ) *
Det er bare en ting å gjøre med det Radixpusen dork1.gif Vi trenger en hunter til i dsr fix14.gif

Var i heroic mech i dag med laser (som blåtann) og Bildon, dere har da dyktige huntere dere ok.gif Ja, og Aleks var der og da, men uheldigvis ikke Tronski, selv om han er flott type! (Så du hvordan jeg prøvde å holde meg til topicet der eller? ey? a8.gif

a6.gif

QUOTE (ess @ Jul 19 2007, 09:40 ) *
cmon ingen liker hunters, well known fact dork1.gif

Bit of breaking news, we now go live to Ess being a bitch. Ess.
violent-smiley-019.gif

*drama* neida ess, du er så søt så, selv om du er gnom. HVA ER DET JEG SIER!? fysj, gnom...
dsr.tronski
Menneh, snart 67 og framleis guildless =<
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.