Hei
Jeg heter Marius er 22 år og er fra Sigdal i buskerud, men bor for tiden i Oslo pga. studier (bygg ing).
Har hørt masse bra om dsr fra Lenix og Baldahiir, og det høres ut som om det er mye fokus på og ha det gøy. Har i det siste gjort PvP for det meste, men har god erfaring fra 70 instancer og er rev med flere. Er som regel med på det meste enten det er PvP eller PvE. Er store fan av world PvP (tenker tilbake på gamle SS dagene :s )
Gear: Armory Har fortiden offtest på meg PVP gear så hvis gearet som er der har +753 frost dmg så er det PvP gearet. (Send meg en tell for PvE gear.)
Spec: Er nå 17/0/44 har vært frost siden jeg dinga 60 for lenge siden.
Jeg spilte før på daggerspine i Elite før migration til kazzak åpnet. Da gikk jeg over siden alle jeg kjente i WoW gikk over.
Har ikke raidet høyere en bwl pre TBC da var jeg lei raiding 4 dager i uken og begynnte og bare PvP. Selv om jeg ikke har høyere erfaring en bwl pre TBC mener jeg selv jeg har en god forståelse av mage klassen.
I TBC har jeg god erfaring fra alle 5 man instancer og er rev med flere av de. Jeg spiller vel hver ca 3-4 timer minimum om dagen, men det kan varier på hvor mye skole arbeid jeg har
Attunements: Karazhan gjort.
Proffesions: Har 375 tailoring og 363 eng.
Alts: Har en 70 rogue som jeg bruker til å farme/ganke med + div andre under 60 alts
Ambisjoner: Ha det gøy både i PvP og PvE skaffe nye kjente jeg kan spille med etc, har ikke noe stort mål annet enn og ha det gøy
Det var vel del hele, hvis det er noe dere lurer på er det bare og sende meg en tell ingame på magerage eller Gtrebra
edit: kara pre q. gjort.