Jeg er en 19 år gammel gutt fra Bergen som søker etter å joine et guild.
Hvorfor dsr? Ryktet sier at dsr er et vennlig guild som ikke er ute etter å bli verdensmestere. Det er et avslappende guild som spiller for å ha det moro, og hjelper guildmembers om man er tilgjengelig. Jeg kjenner Robrolf irl og har pratet litt med Sabeltann in-game og jeg synes dsr virker som et veldig interessant guild. Jeg er ute etter å bli kjent med andre nordmenn som spiller dette spillet, og ikke minst ha det gøy når jeg utforsker mer av spillet. Jeg liker både pve og pvp og er stort sett med på det meste.
Jeg spiller Human Mage (lvl 70) og er for øyeblikket speccet som Frost/arcane: 17 / 0 / 44. (Jeg er villig til å respecce om det er nødvendig.)
Gearet mitt er ikke så mye å skryte av ettersom jeg "nylig" ble lvl 70 som mage. Men det bedrer seg! Link: http://armory.wow-europe.com/character-she...ak&n=Galano
Jeg har ikke noe særlig erfaring fra lvl 70 raid-instancer ettersom jeg tok en pause når TBC kom ut. Mine raiderfaringer er nok heller fra lvl 60, hvor jeg på serveren "Magtheridon" spilte som tank i alt fra Molten Core til Naxxramas. Nå har jeg nylig transferet Mage karakteren min til Kazzak for å spille med noen venner, Robrolf bl.a. og vil spille Mage aktivt til en forandring. Nå til dags spiller jeg i gjennomsnitt noen timer for dagen. I fjor når jeg raidet aktivt lå jeg på ca 90% raidattendance i et relativt "hardcore" guild, men nå som jeg har begynt å få runde øyne igjen har jeg som sagt fått interessen av et litt mer avslappende guild. Ikke minst et guild som snakker morsmålet i guildchatten!
Jeg mangler en liten del av Karazhan prequestet før den er i boks, men ettersom jeg har gjort det med warrioren vet jeg hva som må gjøres, jeg må bare finne en gruppe. Så jeg satser på at jeg får gjort det så fort som mulig.
Mine ambisjoner er som sagt å bli kjent med folk og å spille med venner for å ha det gøy. Jeg liker som sagt både pve og pvp, men jeg er en stor fan av first kills! Det er lite som topper stemningen av drepe en boss for første gang med guildet sitt, og det håper jeg at jeg kan bli en del av.
Jeg ser at dere ikke har stor mangel på Mage, men jeg tenkte jeg skulle skrive en søknad tilfelle en sjanse skulle by seg. Jeg håper jeg kan få en mulighet hos dere. Hvis ikke, så ønsker jeg dere lykke til med fremgangen i spillet!
MVH
Galano