Help - Search - Members - Calendar
Full Version: søknad, Hunter NE lvl 70
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Bildon
* Hvor er du fra?
Byen er Bergen og laget er Brann:)

Hvor gammel er du?
Fyller snart 20 år,

* Klasse
Hunter lvl 70

* Rase
Nighe elf

* lvl
70

* Spec
har en blanding av PVE/PVP, men skifter lett til PVE viss det trengs:)

* Gear
Gearet midt er Blutt med nice sockets og enchants, har epick gun og epick Bullets:D

* Hvor mye spiller du?
jeg spiller dagli, og det har eg vell gjort i alle år.

* Erfaring
har spilt endel wow, så vet ikke helt henne eg skal begynne, har downet alle level 60 bossen, var med i et ganske seriøst guild får et halv årsiden, downet alle 60 bossen, så transufret vi til Xavius og gjordet kazhan Gruuls lair og magtheriton, for noen månder siden, men vi ble deseverre disbandet pga lack of players.

* Gjerne skriv litt om ambisjoner
ambisjonene er og spille seriøst, joine raids, men sammtidig ha det gøy.

har litt lyst og skrive noe på slutten her føler eg ikke har fått ut alt smile1.gif

da jeg fikk høre om et det fantest et Bergens/norsk guild på denne serveren var det pay transfur med en gang, det gjorde eg sammens med nokken andre kompiser, jeg har over alt formye played med Hunter til sammen, kan klassen min sikkelig godt, har verdt class leader i et veldig godt guild kallt Saints of the city, på Magtheriton, (the Oath på Xavius) der var eg Drwaf hunter ( name Bildon han også). liker og raide, og har vert guild løs i 3 månder nå (alt for mye), kjenner Roy sånn halveis som er i guildet, har Ventrilo Team speak, alle raid addonsen KTM, dmg done, target of target yellingsene når de forskjellige bossene gjør nokke osv. håper på et posetivt svar fra en glad gutt fra Fyllingsdalen:D.
PS : har Dysleksi, så stresset i noen minnuter med denne application her:))
zatach
Snakket med han for ett par dager siden, virket som en svært hyggelig kar.
dsr.la8pv
QUOTE (dsr.zatach @ Jul 12 2007, 06:08 ) *
Snakket med han for ett par dager siden, virket som en svært hyggelig kar.

han e fra bergen så klart han e hyggelig!!!!!
hva ellers hadde du forventet fra oss fra dalen hæææ???

men lykke til da bildon...
dsr.nitro
Det er Robrolf du kjenner fra før? smile1.gif

<Heia Brann> fix14.gif
dsr.robrolf
Er meg ja smile1.gif er en glad gutt som er flink til å spille dette her smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.