Jau da kan jeg bare melde at å forholde seg til internett-installatører er som alltid før. De sier en ting å gjør noe HELT annet. Dette er etterhvert blitt en uomtvistelig regel! Resultatet i dette tilfellet er at fiberlinjen som skulle stå klar i forrige uke SELVFØLGELIG ikke er klar for om en 4-5 uker, når fibermannen kommer hjem fra campingferie i sverige.
Dvs. jeg glimrer med mitt fravære noen uker til.
Fan.
dsr.magican
Jul 9 2007, 14:09
QUOTE (dsr.monokiller @ Jul 9 2007, 11:39 )
Jau da kan jeg bare melde at å forholde seg til internett-installatører er som alltid før. De sier en ting å gjør noe HELT annet. Dette er etterhvert blitt en uomtvistelig regel! Resultatet i dette tilfellet er at fiberlinjen som skulle stå klar i forrige uke SELVFØLGELIG ikke er klar for om en 4-5 uker, når fibermannen kommer hjem fra campingferie i sverige.
Dvs. jeg glimrer med mitt fravære noen uker til.
Fan.
skal man le eller gråte....men som du sier, man bør regne med 1-6 mnd før man får besøk fra internett folket...
dsr.monokiller
Aug 1 2007, 12:14
ho hoy. ferien er over og jeg er på nett om et par dager.
herlig
dsr.lusifer
Aug 1 2007, 22:31
HØRES BRA UT!! BACK WITH A BANG!!!! håper jeg
dsr.monokiller
Aug 3 2007, 20:51
Da er jeg online og spellesugen
dsr.monokiller
Aug 3 2007, 21:27
fan tell møkk da!!! linjen suger.... må finne ut av det.... browser funker jo heller ikke...... erre som skjer??? er det norman anti virus som kuker det tell?
HJÆÆÆÆLP
edit: jeg skal ha en 10 000 inn og 10 000 ut linje. men får bare 2200 inn og 6000 ut... hvor er buggen?
dsr.rdy4action
Aug 4 2007, 16:20
there's a bug in tha mainframe ^^
dsr.monokiller
Aug 4 2007, 17:10
neste gang du hjelper meg med ubrukelige tørrvittige svar kommer jeg å kjører buggen din langt opp i grenrøret ditt!!!
dsr.rdy4action
Aug 5 2007, 10:31
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.