Help - Search - Members - Calendar
Full Version: mono update
DirtyForum > Public > America's Army
dsr.monokiller
Jau da kan jeg bare melde at å forholde seg til internett-installatører er som alltid før. De sier en ting å gjør noe HELT annet. Dette er etterhvert blitt en uomtvistelig regel!
Resultatet i dette tilfellet er at fiberlinjen som skulle stå klar i forrige uke SELVFØLGELIG ikke er klar for om en 4-5 uker, når fibermannen kommer hjem fra campingferie i sverige. violent-smiley-019.gif

Dvs. jeg glimrer med mitt fravære noen uker til.

Fan. a4.gif pisk.gif fix01.gif a2.gif wanker.gif fix12.gif
dsr.magican
QUOTE (dsr.monokiller @ Jul 9 2007, 11:39 ) *
Jau da kan jeg bare melde at å forholde seg til internett-installatører er som alltid før. De sier en ting å gjør noe HELT annet. Dette er etterhvert blitt en uomtvistelig regel!
Resultatet i dette tilfellet er at fiberlinjen som skulle stå klar i forrige uke SELVFØLGELIG ikke er klar for om en 4-5 uker, når fibermannen kommer hjem fra campingferie i sverige. violent-smiley-019.gif

Dvs. jeg glimrer med mitt fravære noen uker til.

Fan. a4.gif pisk.gif fix01.gif a2.gif wanker.gif fix12.gif

skal man le eller gråte....men som du sier, man bør regne med 1-6 mnd før man får besøk fra internett folket...
dsr.monokiller
ho hoy.
ferien er over og jeg er på nett om et par dager.

herlig ok.gif
dsr.lusifer
HØRES BRA UT!! BACK WITH A BANG!!!! håper jeg smile1.gif
dsr.monokiller
Da er jeg online og spellesugen ok.gif
dsr.monokiller
fan tell møkk da!!!
linjen suger.... må finne ut av det.... browser funker jo heller ikke...... erre som skjer??? er det norman anti virus som kuker det tell?

HJÆÆÆÆLP

edit:
jeg skal ha en 10 000 inn og 10 000 ut linje. men får bare 2200 inn og 6000 ut...
hvor er buggen?
dsr.rdy4action
there's a bug in tha mainframe ^^
dsr.monokiller
neste gang du hjelper meg med ubrukelige tørrvittige svar kommer jeg å kjører buggen din langt opp i grenrøret ditt!!! violent-smiley-019.gif
dsr.rdy4action
wanker.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.