Før BC spilte jeg en 60 nelf druid i guildet Gief Epix på grim batol, som til tider var ett av verdens top10 guilds (i følge world of raids). I dette guildet raidet jeg _ALT_ av content fram til four horsemen (lenge leve invisible voids og fine bugs), og var til tider raidleader for noen venners guild med warrior alten min(som willy nå spiller, aggromuffin) når jeg ikke raidet sammen med GE.
Jeg blir ofte omtalt av venner og bekjente som en voksen gutt med godt humør og sans for humor. Jeg liker generelt godt å raide, men ønsker ett mer laidback guild nå etter at Gief Epix disbanded etter to år med raiding sammen.
Jeg er specca enhancement for øyeblikket, og ønsker å fortsette med enten dette eller elemental (dere bestemmer forsåvidt, har "bra" gear med begge speccs), da jeg har vært "healbot" i to år. Jeg har ikke noe imot å heale på enkelte encounters og hvis det er trangt med healers under ett spesielt raid, men ønsker ikke å være en dedikert healer.
I BC har jeg raida noen ganger i SCC på kompisen min sin druid(når han ikke har hatt mulighet til å spille, men han har vært den beste tanken.), og raida hele karazhan og gruuls lair på min egen character som er en lvl70 female draenei shaman.
Edit: Glemte ingamename, har migrated til kazzak nå. Ingamenick er Libbii