Hei søker plass i deres gild da jeg har hørt mye om dere som virker positivt ...:o)
litt om meg selv så er jeg en aktiv spiller som brukt 70 online dager siden januar 2007 og har blitt hekta kan en si hehe.
Kommer fra et gild som heter empiricus som jeg har vert i siden dag en som ble startet av vårs,har hatt masse fine spilledager der sammen mange greie spillere.
Det at jeg vil bytte gild er pga har lyst til lit større utfordringer når det gjelder raid og heroic instanser da jeg anser det som litt frem i tid at vi kunne fått til i det gildet jer er i nå,men har faktisk gått en del heroic sammen med noen fra deres gild som funker veldig bra kjempe gøy....:o)makka er en av de jeg har spillt med.
Er ferdig med pre qvestet til kara og har tatt første bossen der
ER paladin med holy spec ved navn suppehue hehe....:o)
Litt om meg selv er 34 år spiller mye wow kjører mye på sykkelen min en Harley davidson hehe ikke noen typisk data frik men wow er gøy... hehe
psssst......har lært å slå på pcn .....:o)...må innrømme en ting fikk hjelp til denne søknaden av bigg hehe en kjempekar fra empiricus ved navn alex som fikk plass hos dere her om dagen så jeg venter spent på avslag fra dere hehe