Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hjemmepc ordning!
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.magican
Lurer egentlig bare på om dette med hjemmepc ordning er så gunstig som det høres ut som..

Vurderer en lappis på slik ordning...Er jo en maks 10 000,-, da får man vel litt lappis.

Info plix.
dezso!
jau. har gått på 2 sånne ordninger. Og den maskina jeg har i dag er en sånn en.
Men det var like før de endret til maks 10 000 kr.

Erfaringa mi er at det er en grei måte å skaffe pc på slik at du ikke ser så mye til at pengene "forsvinner" biggrin1.gif
Men som oftest får du kjøpt bedre maskiner på feks komplett / netshop (wipe dork1.gif) for en billigere penge.
dsr.placid
Vi hadde en gull-ordning tidligere, da vi kunne plukke komponenter til innkjøpspris for å bygge hjemmepc. At det da i tillegg blir trukket før skatt gjorde at jeg fikk veeeldig mye for pengene. Sånn bortsett fra at du må betale på det i tre år, er det klart billigere enn å kjøpe pc'en direkte.
dsr.stoffis
vi fikk tipptopp pc till 11k i sin tid, verdt minst det dobbelte, top of the line fix14.gif

plus du kan jo seff oppgradere og sånn som du vil sjøl, så det kan absolutt være lønnsomt smile1.gif
dsr.magican
takker folkens....Netshop(wipe) har også hjemmepc ordning.. Så mulig det kan lages en grei lappis til meg der....

Slik jeg skjønner det er det opp mot 40 % billigere å kjøre en slik ordning enn å cashe ut hos forhandler. thinking.gif

Og skal ha en laptop til fruen, trenger liksom ikke være uber laptop..Da burde 10 000,- være nok til en "kone-pc".... BTW: hun spiller ikke mye fps spill... gayrockfinalhope.gif
NeMo^
QUOTE (dezso! @ Jun 15 2007, 14:38 ) *
jau. har gått på 2 sånne ordninger. Og den maskina jeg har i dag er en sånn en.
Men det var like før de endret til maks 10 000 kr.

Erfaringa mi er at det er en grei måte å skaffe pc på slik at du ikke ser så mye til at pengene "forsvinner" biggrin1.gif
Men som oftest får du kjøpt bedre maskiner på feks komplett / netshop (wipe ;)) for en billigere penge.

buttrock.gif buttrock.gif Fri frakt til dezso på neste ordre!!

QUOTE (dsr.magican @ Jun 15 2007, 16:42 ) *
takker folkens....Netshop(wipe) har også hjemmepc ordning.. Så mulig det kan lages en grei lappis til meg der....

Slik jeg skjønner det er det opp mot 40 % billigere å kjøre en slik ordning enn å cashe ut hos forhandler. thinking.gif

Og skal ha en laptop til fruen, trenger liksom ikke være uber laptop..Da burde 10 000,- være nok til en "kone-pc".... BTW: hun spiller ikke mye fps spill... gayrockfinalhope.gif

En del står også forklart -her-Magi.

10 000.- er mer enn bra nok for fruen. Sitter selv på en slik om dagen og jobber hjemmefra når det trengs. Selv om det ikke er det siste av "duppeditter" i denne maskinen, så er den overaskende kraftig, og hu får fint spilt Sims! ;)

Wipe`s nye jobb glis, med 1920*1080 oppløsning, og selvsagt 2Gb minne!
dsr.magican
QUOTE (dsr.wipeout @ Jun 15 2007, 17:53 ) *

og denne vil koste i mnd med hjemmepc ordning?
dsr.monokiller
hosthostlappisergayhosthost
dsr.magican
QUOTE (dsr.monokiller @ Jun 16 2007, 03:47 ) *
hosthostlappisergayhosthost

hosthosttilfruenslikatjegkanspillemeraaohosthost
NeMo^
QUOTE (dsr.magican @ Jun 15 2007, 20:24 ) *
QUOTE (dsr.wipeout @ Jun 15 2007, 17:53 ) *

og denne vil koste i mnd med hjemmepc ordning?

Sånn ca halvparten.. +/- en 50 lapp, og en sau!
dsr.monokiller
lol
ja sau-avgiften har steget i år...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.