Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Agahnim , Rogue 70
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Agahnim
Heisann..

IRL

Jeg heter Maksim og jeg er fra Rogaland--->Strand ---> Jørpeland smile1.gif. Det er en liten by som er ser ikke ut som en by, syns iallefall jeg.

Jeg er født i 09.06.89, viste ikke helt at guilden recruite spillere som er over 18 år, men det var nok så flask at jeg ble 18 sist lørdag =)

IN-GAME

NE Rogue Level 70.
Combat Specc.
Har ikke noe spesielt bra gear hvis dere tenker på lvl 70 epix, siden jeg ble 70 igår kveld. Men har fortsatt masse BWL gear som har har ennå ikke byttet ut:) Har masse lvl 60 ressistence gear som NR,FR,SR,FR.

Jeg spiller mesten hver dag, rundt 4-5timer til dagen. Men når det gjelde raid's klarer jeg som regel å stille opp.

Vel, hva skal man si..jeg har spilt ganske mye wow siden starten. Før TBC kom ut: Vert gjennom BWL, AQ20, AQ40, og ikke snakk om mc fix14.gif

Vel, jeg er ikke ute etter epix osv osv...jeg vil bare spille å ha det gøy. Å finne meg en gruppe i guild chatten til en vanlig lvl 70 instance kunne våre utroli gøy. Men blir det mer så blir det mer:)
emi
Heisann!

Vet ikke helt hvordan det er med rekruttering nå i sommer. Men det er ikke opp til meg.

Men ett tips kan jeg komme med. Siden vi skal starte på Gruul osv. Prøv å skaff så mye mulig gear fra lvl 70 instancer. Pre karazhan gear. tier2 har gått ut litt på dato imo.

Mvh. Fejt
dsr.stoffis
gief armoryprofil smile1.gif
Agahnim
hehe, jaja t2 er ut, det er jeg klar over dork1.gif men tenkte det skulle hjelpe litt med tidligere erfaring osv.
Jeg holder på å gå i noe lvl 70 instancer for å få bedre gear, men som mangen allerede vet det har blitt et sykt problem å finne seg ei gruppa
til et eller annet :/ . Derfor tenkte jeg kunne kansje vert mye lettere å få tag i ei gruppa eller noe medlemmer som kansje hadde lyst å ver med fra guilde;). Jeg satser på å få tak i heilt Assesissaassisisis set eller hva det heter fix14.gif . Men lvl60 ressistence gear trenger jeg ikke kaste enda vel:p?

her kan du sjekke ut gear jeg har på meg akkuratt nå:
http://armory.wow-europe.com/character-she...k&n=Agahnim

Jeg har andre lvl 60+ items me crit å bla bla..men jeg prøver å balansere mellom crit chance og AP siden jeg er Combat rogue uten noe backstab griseri:p
dsr.nitro
Hei på du. Vi må dessverre si nei til din søknad. Delvis basert på at vi trenger bedre gearede spillere for å komme oss videre i 25m isntancer og delvis fordi vi er usikre på om vi trenger flere rogues akkurat no.

Lykke til kor du enn havner og du er velkommen til å prøve igjen når du har fått deg litt bedre gear.

PS. Du får vanvittig mye bra/bedre gear fra quests og rep med de forskjellige factionsene. Ikkje kun i instancer det er decent gear smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.