Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Prison Break seson 3
DirtyForum > Ham & Spam > Film & Musikk
dsr.proffen
Noen som vet når dette starter opp igjen? Faen jeg hater å vente
dsr.proffen
/bump
dezso!
premiere on 27th August 2007

Kilde: PrisonBreakManHunt
Inneholder en del spoilers om sesong 3. Så du får vurdere selv om du vil lese mer fix14.gif
dsr.proffen
leser ikke mer:P
lenge å vente da jo for faen i helvete.
håper dette er siste sesong nå
dsr.proffen
The answer to the question that has been on every prison break fan’s lips is right here. Yes there will be a season 3. Season 3 of Prison Break (which may have a different name announced soon) will be premiered on 17th September 2007, 5 months after the season 2 finale.

Kiss my bark, utsatt for faen:(
dsr.rdy4action
sux!
dsr.proffen
bumper denne jeg:P

Noen fler enn meg som gleder seg?
fikk tak en 17 min snik titt og virker jævlig fett

Fox River er jo ikke no i forhold til søppla scofield har havnet i nå.
Dette tror jeg faktisk blir jævlig fett
sadolf
Slutten på sesong 2 bærer sterkt preg av jødedommen og griskheten som har inntatt serier som 24 og Lost. Man finner på noe søkt og dårlig bare for at man skal kunne mekke en 3-4 sesonger til. gas.gif
dsr.ghod
QUOTE (sadolf @ Sep 17 2007, 11:03 ) *
Slutten på sesong 2 bærer sterkt preg av jødedommen og griskheten som har inntatt serier som 24 og Lost. Man finner på noe søkt og dårlig bare for at man skal kunne mekke en 3-4 sesonger til. gas.gif

Amen og EOD. Jeg slutta rundt halvveis i sesong 1 når jeg skjønte at dette ville bli langdrygt. Jeg trenger ikke en 7 sesonger med sopere som tafser i fengsel og helter som løper rundt i tanga (det siste er forøvrig ønsketenkning).

Bauer ER faktisk TEH last action hero as we know it.

Og speaking about hero ... FUCK hero(es?) (s?) også ! Og FUCK Battlestar drama (aka galactica).
dezso!
PBs03 er starta. Ute på DL sites nå dork1.gif
kiwi
QUOTE (dezso! @ Sep 18 2007, 16:26 ) *
PBs03 er starta. Ute på DL sites nå ;)

sett med 720p,, knall start på denne sesongen biggrin1.gif håper det ikke dras ut og dabber av etterhvert ok.gif
dsr.proffen
Laster ned as we speak=)
MOTHERFUCKER jeg gleder meg insane te å se denne!!!
sadolf
Pro-feiten er jo ganske lettlurt/letteid også da... Ikke rart han fremdeles ser Prison Brake!
dsr.dushie
Liker sesong 3 så langt. =)
dsr.proffen
samme her=)
dsr.realhero
Jeg boikotta Prison Break etter at de kom seg ut av fengsel i sesong en jeg. "Prison Break seson 2 - Now without the prison" Faen så teit.

Og ikke minst det at de som skrev Prisonbreak sa at det aldri i verden kom til å bli mer en 2 sesonger, og at PB ikke skulle bli en melkeku ala "Lost"
MY ASS!!
dezso!
All ære til de som har "skjønt det". Selvsagt ville de melke en sånn suksess-serie for hva det er verdt. Er jo penga som rår.
Men PB er jo fantastisk bra, selv om de har brutt ut av fengslet...

Men kos deg med Hotel Cæsar du fix14.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.