Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kvinner foretrekker brede framfor lange peniser
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.fenwick
http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=156863

Det får nå faen være måte på.... ^^ fix14.gif

quote:
"Forskerne fant ut at den gjennomsnittlige erigerte penis har en lengde på 14- 16 centimeter og en omkrets på 12 - 13 centimeter."

like lang som bred...hm..
dsr.teka
fix05.gif
dsr.snow_white
ok.. da er jeg glad for min.. ..

dude...
sweetie
i dooo not caaaaaare,så lenge kløa blir stilt når den kommer så er jeg fornøyd je
dsr.monokiller
Kløa?
ta seg en tur til legen tror jeg
sweetie
ikke sånn kløe daaaaa,nisse fix14.gif
dsr.teka
trodde dette var ett gaming community eg :o
dsr.monokiller
hva med oss som har brei OG lang tiss?
dsr.teka
da e du i støtet
dsr.snow_white
QUOTE (dsr.teka @ Jun 5 2007, 00:06 ) *
da e du i støtet

Jeg grøsser med tanken (på vegne av jentene) når han begynner å støte med noe lengre enn 18cm og større omkrets enn 13cm...
au au au..
dsr.ghod
QUOTE (dsr.snow_white @ Jun 5 2007, 00:26 ) *
QUOTE (dsr.teka @ Jun 5 2007, 00:06 ) *
da e du i støtet

Jeg grøsser med tanken (på vegne av jentene) når han begynner å støte med noe lengre enn 18cm og større omkrets enn 13cm...
au au au..

Er 13 cm i omkrets stort? O.o
sadolf
Suger dere både kuk og i matte eller? Det som gjelder er diameter vet dere. Og da er det ilbake til (det dere enda ikke har lært?) på ungdomsskolen. Diameter = Omkrets/Pi. Har du 13cm omkrets, blir det 4,1cm diameter, men siden ingen kuk er rund (untatt de Zod kjøper og strapper på), kan man legge til litt i bredden kanskje? gayfight2.gif
dsr.snow_white
skal tnke på det når jeg våkner sadie
sweetie
hva skal man med stor tiss da? tenk på stakkars musa som blir slarkat tsk tsk det vil man da itj:P
sidewinder
det er 2 grunner til at jeg ikke har tv og radio hjemme, journalister og reklame
dsr.magican
QUOTE (dsr.sidewinder @ Jun 13 2007, 04:43 ) *
det er 2 grunner til at jeg ikke har tv og radio hjemme, journalister og reklame

eller at du rett og slett er litt sær? plystre.gif
dsr.monokiller
QUOTE (sweetie @ Jun 5 2007, 15:30 ) *
hva skal man med stor tiss da? tenk på stakkars musa som blir slarkat tsk tsk det vil man da itj:P

muahahaaaaa
dsr.placid
QUOTE (sweetie @ Jun 5 2007, 15:30 ) *

jo mindre jo bedre fix13.gif
GuNn3R
Det er faktisk ikke stoerrelsen det kommer ann paa gutta, men bruken!!! gayrockfinalhope.gif

Saa det er bare aa legge seg i hardtrening pac-man, tror ikke "gutten" vaar har mest peiling paa slik altsaa? barteoro.gif

Du faar spoerre 4-barns-far hitman om raad gayfight2.gif LOL
dsr.enigma
dein e itj så lang, men dein e helvettes te tynn! ;D
sidewinder
QUOTE (dsr.magican @ Jun 13 2007, 09:12 ) *
QUOTE (dsr.sidewinder @ Jun 13 2007, 04:43 ) *

eller at du rett og slett er litt sær? plystre.gif

Eller at jeg er generelt ikke intressert i media gas.gif
dsr.realhero
"Its not the size of the boat, but the motion in the ocean" ? biggrin1.gif
dsr.sinnataggen
Bra jeg er blessed whit tykk og lang da gayfight2.gif
dsr.magican
QUOTE (dsr.playboy @ Sep 10 2007, 16:11 ) *
Bra jeg er blessed whit tykk og lang da gayfight2.gif

eller et såååååååååååååååååååå stort ego!?! thinking.gif
dsr.sinnataggen
Eller begge dele Magg dork1.gif Alt er stort på meg ok.gif
dsr.rdy4action
"det kommer ikke ann på størrelsen, men bruken"

hahelol - det kommer fra de med playmo-pikk ^^
dsr.teka
QUOTE (dsr.playboy @ Sep 10 2007, 20:46 ) *

pic, or it didnt happen fix05.gif
dsr.magican
QUOTE (dsr.teka @ Sep 10 2007, 20:17 ) *

pic, or it didnt happen fix05.gif

x2
dsr.monokiller

alt på deg er lite, bare se her:
dsr.realhero
Hihi, skinny legs dork1.gif
dsr.sinnataggen
Unskyld meg men er det bare jeg som der DEN VANNVITTIG STORE KUL`N I NIXORZEN ELLER? gayfight2.gif

Blir helt ør av å se meg selv, neste på grensen til å bli litt kåt faktisk dork1.gif
dsr.texas
Alt er stort på meg ok.gif

Jada PlayGirl, vi vet du har vannhode. gayfight2.gif
dsr.proffen
Ikke for å skryte, men meg alene drar jo opp snittet på norske menn med 1,5 cm i lengde og 1,3 cm i diamenter
dsr.cliff
QUOTE (dsr.profeten @ Sep 12 2007, 18:59 ) *
Ikke for å skryte, men meg alene drar jo opp snittet på norske menn med 1,5 cm i lengde og 1,3 cm i diamenter

Drar du opp snittet på alle norske menn med 1,5 og 1,3 cm a5.gif
dsr.proffen
spørs jo åssen man ser på det wanker.gif
Men jeg mente at uten meg hadde snittet på en kuk sunket glætt et par cm:P
sweetie
når man blir gammel så krymper man jo,krymper tissen og da? eller blir den bare lang og slapp slik som puppene blir på kvinnfolk?
dsr.proffen
blir større og strammere, da blodet synker den veien for hjertet sliter med å pumpe det oppover
sweetie
okaj sååeh du får en slapp stiv pølse som henger ned heletiden pga manglende muskler i området
dsr.battlerager
Penis er ikke en muskel, men den består av svamp legemer som fylles av blod, slik at den blir stiv. 82.gif
sadolf
Man løser vel enkelt det problemet med en kukring og en penispumpe, evt støvsuger og syltestrikk om en ikke har annet for hånden?? gayrockfinalhope.gif
dsr.sinnataggen
Sadolf joined i 2004 og har så lite poster? Jaja du skal ha for å velge dine replys med omhu gayfight2.gif
dsr.ghod
QUOTE (dsr.playboy @ Sep 17 2007, 14:09 ) *
Sadolf joined i 2004 og har så lite poster? Jaja du skal ha for å velge dine replys med omhu gayfight2.gif

Det eneste han skriver om er jøder, homser og penisringer. Er begrensa hvor mange ganger man kan skrive de ordene på samme forum smile1.gif
dsr.magican
helvete det diskuteres mye rart her på forumet, det kan ingen ta fra oss i DSR... gayfight2.gif

Penis et ytre kjønnsorgan hos dyr av hankjønn. Hos pattedyr tjener penis i tillegg som et ytre organ for urinering. Penis består av samme vevstype som hunnens klitoris, og kan dermed sies å tilsvare denne. Ordet kommer fra det greske ordet for «hale».
dsr.fox
QUOTE (dsr.ghod @ Sep 17 2007, 16:43 ) *
QUOTE (dsr.playboy @ Sep 17 2007, 14:09 ) *

Det eneste han skriver om er jøder, homser og penisringer. Er begrensa hvor mange ganger man kan skrive de ordene på samme forum smile1.gif

evig bra sagt, synd ingen tør å nevne sine str her eller som teka sier så fint, pic or it didnt happend.
gjelder sefferds ikke bare guttene, faktisk gjelder det ikke guttene i det hele tatt, bare jentene

:-)
dsr.sinnataggen
Tror adminsa, og for å bruke dine ord, og alle fra Bergen høres det ut som, blir evig glad hvis det kommer slike pix på forumet ja ok.gif

But please try, im behind you 100% gayfight2.gif
dsr.enigma
QUOTE (sweetie @ Sep 12 2007, 22:40 ) *
okaj sååeh du får en slapp stiv pølse som henger ned heletiden pga manglende muskler i området

Vel.... neh..

skjønner.. Det finnes et stort firma som heter Pfizer pharmaceuticals...

SOOOOOOOM; lager en stk blå pille...

SCHWONG! så klarer til å med gamle gubber som XU å prestere fix14.gif

PRÆHÆ!! ^^

(no hard feelings xu? ikke meninga å fortelle alle sammen om den lille hemmeligheten.. men du ble bare slik et godt eksempel)

QUOTE (dsr.profeten @ Sep 12 2007, 22:36 ) *
blir større og strammere, da blodet synker den veien for hjertet sliter med å pumpe det oppover

Å faen.. skal enda mer blod ned dit? sliter med at den trekker så mye blod fra før at jeg blir svimmel hver gang "Generalen" gjør salutt.. wanker.gif a5.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.