Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sikkerhetsmodus
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
Faith
Hvordan pokker får jeg pc'en ut av sikkerhetsmodus. Valgte dette da jeg fikk mye heng på maskinen i forbindelse med en harddisk jeg koplet til den ledige IDE kabelen. Har windows ME.

_???
[dsr.ñitro]
trykk f8 når maskina booter
[dsr.ñitro]
Btw det heter sikkermodus  :oro
dsr.puma
Win Me kjører bare sikkermodus
[dsr.ñitro]
lol  :D
Faith
noen bedre forslag?  _???
Faith
Da blir det format:c

fix05.gif
[dsr.ñitro]
Jupp hør på Mickey du   fix14.gif
Faith
Den forbanna dritten kommer fremdeles opp i sikkermodus!!!!  :angry:  :angry:  :angry:

Faaaaaaaaaaaaaaeeeeeeen
Hurricane
Hold deg der du,, ME må nesten være i sikkermodus for å kjøre rimelig stabilt  :D
Mean
QUOTE (Hurricane @ July 31 2002,00:36)
Slett denne!!!!! FSU, NiTrO, Perrin   biggrin1.gif

Hva sto det der da?? "Format c:\"?? LOL!

J/k m8  :D  smile1.gif
Mickey
Ingen problemer er for store for..

*trommevirvel*

:oro-->
QUOTE(Win ME brukermanual @ :oro)
Format c:[/quote]
dsr.hansiball
[quote=Mickey,July 31 2002,01:29]:oro-->
QUOTE(Win ME brukermanual @ :oro)
Format c:[/quote][/quote]
*lermegfanmegihjelherno* @ :oro !!!

(overtrøtt? meget mulig ja)  :oro
Faith
Melder meg herved ut av D.S.R pga dataproblemer som med min flaks aldri kommer til å bli løst  :(
dsr.fsu
Hvorfor ikke prøve med win2k??, det fungere utmerket. WinMe ble kåret til årets it-kalkun, gutta på windowssuport legger på når de hører ME. ME er rett og slett ubrukelig (ikke bare min mening). Trenger du en 'demo' av 2k, så gi meg en lyd.

fix05.gif
dsr.fsu
har du sjekket at jumperene står rett??, jeg vet at wd disker og noen andre blir natige hvis den står på cs og den andre som slave/master. åssn er oppsette ditt nå på ide kanalene?

fix05.gif
Hurricane
enig med FSU, gå for w2k eller XP,, eller ihvertfall 98se.. ME hadde jeg på pc'n i ca 1mnd før den gikk i søpla..
Faith
ok hehe

Noen som har en kopi av XP jeg kan laste ned? Eller hva koster det å kjøpe?
dsr.teka
1500 fix05.gif
Faith
fix05.gif

På Dell skulle de ha 1800 + moms   :oo
Silence
Har XP liggende jeg!Kan sette opp en ftp server ikveld/natt hvis du er interressert?? :smilie
Faith
Konge! Bare det ikke innebærer at jeg må brenne noe for jeg har ikke cd brenner.  :oro
Mickey
QUOTE (Faith @ July 31 2002,18:32)
Konge! Bare det ikke innebærer at jeg må brenne noe for jeg har ikke cd brenner.  fix05.gif

Nesj.. det er bare å mounte bin-filen i daemon det :jupz
dsr.puma
QUOTE (Mickey @ July 31 2002,19:46)
QUOTE (Faith @ July 31 2002,18:32)
Konge! Bare det ikke innebærer at jeg må brenne noe for jeg har ikke cd brenner.  fix05.gif

Nesj.. det er bare å mounte bin-filen i daemon det :jupz

Men det beste er vel å Formatere  :oro
Mickey
QUOTE (Puma @ July 31 2002,19:55)
Men det beste er vel å Formatere  fix05.gif

Jada.. alltid best det du fix05.gif
Hurricane
Mount fila,, og kopier filene til en katalog... bør gå,, men ikke vær for sikker..
sling
Hadde samme problem med sikkermodus på min!...
DU har ikkje tukla med rambrikker eller noko sånt. Sjekk alle koblinger, der låg probbet mitt iallefall!.
dUPLO
Trenger du en 'demo' av 2k, så gi meg en lyd.

Mhm
Faith
Maskinen var ikke i sikkermodus for da skulle det stått safemode i alle hjørnene. Så jeg installerte driverne på ny og ....vips...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.