Help - Search - Members - Calendar
Full Version: De som skal på ferie.
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.ghod
Sikkert storm i ett vannglass / piloter som bruker fjerde statsmakt for alt det er verdt, men syntes at folk som har planlagt ferie med Sterling burde lese dette (og holde seg oppdatert på feltet).

http://www.na24.no/naeringsliv/article1047965.ece
dsr.snow_white
skjønner det godt jeg... sterling-piloter er ikke akkurat overklassen i pilotsammenheng.. SAS kapteiner troner vel på toppen i norge.. andre store selskaper rett bak..
dsr.stoffis
klm wub.gif
sidewinder
Bah n00bs... hadde tatt sterling lett.... Mye kulere og dø i en flystyrt en og dø av alderdom gas.gif
dsr.ghod
Dø ung og bli ett vakkert lik.

Jeg mente aldri å si / påstå at Sterling har dårlige fly... det jeg derimot skrev om var at det kanskje var streik på gang, ergo null fly i lufta... ph34r.gif
dsr.snow_white
alltid ny streik i emning...
men hvis ikke det blir noe god overenskomst til neste år er vekterstreiken den dere burde passe dere for biggrin1.gif
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.snow_white @ Jun 4 2007, 15:35 ) *
men hvis ikke det blir noe god overenskomst til neste år er vekterstreiken den dere burde passe dere for biggrin1.gif

"lekepoliti, lekepoliti, det e sikkert, det e sikkert, lekepoliti!"

a5.gif a5.gif
dsr.ghod
QUOTE (dsr.snow_white @ Jun 4 2007, 13:35 ) *

Hvor mange prosent høyere lønn fikk dere i år da? (Dere har vel mellom-oppgjør, de årene det ikke er hovedoppgjør?).
Etter hva jeg antar, så er det vel hovedoppgjør neste år?
dsr.snow_white
jeg fikk vel ganske nøyaktig 5% tror jeg..
det er ikke prosenten som er viktigst.. kr og øre.. kr og øre.. 6 kr timen.
dsr.ghod
Jeg vet at % i seg selv ikke er veldig viktig, fordi det vil ikke forandre forskjeller om alle gikk opp like mange % i lønn, når lønna fra før av er forskjellig, men det er (ifølge den 4 statsmakt) en grei pekepinn på om man fikk ett dårlig ok eller bra lønnsoppgjør i år.

5% er det gjennomsnittet ligger på. Ergo ett helt ok lønnsoppgjør. Igjen ifølge 4 statsmakt fix14.gif

Var det mellomoppgjør?
dsr.snow_white
ja mellom oppgjør..
dsr.realhero
Faan til mas om 4. statsmakt da gud! biggrin1.gif
dsr.ghod
QUOTE (dsr.realhero @ Sep 10 2007, 09:29 ) *
Faan til mas om 4. statsmakt da gud! biggrin1.gif

Det er ett genialt ord biggrin1.gif
dsr.realhero
Hvordan klarer du å trykke geniale ord ut av en tilbakestående munn? :O
dsr.jaw
QUOTE (dsr.realhero @ Sep 12 2007, 00:07 ) *

Man finner mye på Google vettu ok.gif
dsr.ghod
QUOTE (dsr.realhero @ Sep 11 2007, 22:07 ) *

Yoy make ghod cry barteoro.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.