Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ext. hd kuker seg me firewire...
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.stoffis
jupp her e casen:

hat hatt ext hd fra wd i over et halvt år, kjører via firewire pga. lite antall usb-porter, og det faktum at firewire eier. men, de siste dagene har eg ikkje kommet inn på hardisken.. den e på, men dukker ikkje opp i på min datamaskin o.l. prøvde å legge den til på nytt, men får bare opp at den e koblet til men ikkje kan starte... har testet å flekke den i en annen port, ingen forandring.

(har testet me usb, funker brillefint, men eg vil ha fw!)

anyone som kan hjelpe? smile1.gif
dsr.stoffis
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuump, men no e det motsatt! fix05.gif

usben kuker, firewire funker orob.gif
dsr.fsu
maxtor? barteoro.gif

får de samme stasjonsbokstav?
dsr.stoffis
western digital. får ikkje bokstav en gang. Den skrur seg på, spinner opp, og spinner ned igjen. Rinse repeat. Med fw skrur den seg rett på. fix05.gif
dsr.placid
Prøvd på forskjellige OS/hardware? Hadde store problemer med FW og vista på min maskin (kjent bug i vista) 135.gif
dsr.stoffis
gikk nettopp opp for meg at eg kanskje skal oppdatere originalposten fix14.gif Sånn som det e no funker den helt fint med firewire nemlig (vista). Usb som e problemet.

Løsningen blir vel fort å kjøpe en ny hd og overføre alt til den neste gang eg får denne til å funke fix14.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.