det som er så dumt er at de trur at alt det de gjør er rett, og at de har rett til å "lede verden", dette har vel de fleste bare blitt vant til.. Vi har liksom forstått at i usa så er det bare innavla idioter som kun tenker på krig, bisarre religioner/sekter og kverrulering. (btw, er kverrulering er vel ikke godkjent av språkrådet, men til de som ikke forstår det så betyr det å krangle/klage/være idiot... tja.. slik som en god del i DSR også kan være til tider ... da inkludert meg
men når jeg da ser dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151345
så blir jeg bare kvalm...
Når de fleste store land går inn for å få en felles domstol som kan dømme folk fra forskjellige land på lik linje, uansett hvilken statsposisjon de har eller militær grad, så går usa med fingra i øra og roper "nanananananan" mens de later som om den ikke eksisterer, eller.. de har jo forstått at den eksisterer.. Men at de er så jævla frekke at lager fristater for sine egne innavla soldater og politikere er jo bare helt absurd...
ja så nå kan alle hillbillyene fra texas og gudenevethvor voldta, plyndre og drepe som de selv vil i irak, iran og ja... nesten hvor som helst.. så lenge de drar til Montenegro å slapper av resten av livet..
jeg stemmer for at nordkorea og usa går til krig uten atomvåpen.. kanskje de klarer å teppebombe hverandre nok til at vi i allefall får rydde bort noen kjøtthuer fra denne planeten.. (og ja, jeg håper bush dør før lille kim)
hilsen en sulten og gretten enigma