Help - Search - Members - Calendar
Full Version: er det bare jeg som blir kvalm av usa?
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.enigma
gang på gang ser vi at usa skal gå inn som en "talsmann for verden" og vil diktere og kontrolere andre land til å følge deres regler og krigføring.

det som er så dumt er at de trur at alt det de gjør er rett, og at de har rett til å "lede verden", dette har vel de fleste bare blitt vant til.. Vi har liksom forstått at i usa så er det bare innavla idioter som kun tenker på krig, bisarre religioner/sekter og kverrulering. (btw, er kverrulering er vel ikke godkjent av språkrådet, men til de som ikke forstår det så betyr det å krangle/klage/være idiot... tja.. slik som en god del i DSR også kan være til tider ... da inkludert meg fix14.gif)

men når jeg da ser dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151345
så blir jeg bare kvalm...

Når de fleste store land går inn for å få en felles domstol som kan dømme folk fra forskjellige land på lik linje, uansett hvilken statsposisjon de har eller militær grad, så går usa med fingra i øra og roper "nanananananan" mens de later som om den ikke eksisterer, eller.. de har jo forstått at den eksisterer.. Men at de er så jævla frekke at lager fristater for sine egne innavla soldater og politikere er jo bare helt absurd...

ja så nå kan alle hillbillyene fra texas og gudenevethvor voldta, plyndre og drepe som de selv vil i irak, iran og ja... nesten hvor som helst.. så lenge de drar til Montenegro å slapper av resten av livet..

jeg stemmer for at nordkorea og usa går til krig uten atomvåpen.. kanskje de klarer å teppebombe hverandre nok til at vi i allefall får rydde bort noen kjøtthuer fra denne planeten.. (og ja, jeg håper bush dør før lille kim)

hilsen en sulten og gretten enigma fix04.gif til dere alle a8.gif
dsr.placid
USA - World Police wanker.gif
dsr.monokiller
Hadde vi ikke hatt USA, ville ikke AAO eksistert. Hadde ikke AAO eksistert ville du mest sannsynlig ikke hatt dette forumet å slagge på gayfight2.gif
dsr.enigma
think again...

dette forumet er ikke her pga aao... mersom Delta Force.. men det hadde heller ikke eksistert om det ikke hadde vært for usa..

men det betyr ikke at usa ikke kan slutte å eksistere nå ^^... (håper denne servern ikke står i usa fix14.gif)
dsr.stoffis
Usa all the way a5.gif
dsr.rdy4action
QUOTE (dsr.enigma @ May 4 2007, 14:06 ) *
think again...

dette forumet er ikke her pga aao... mersom Delta Force.. men det hadde heller ikke eksistert om det ikke hadde vært for usa..

men det betyr ikke at usa ikke kan slutte å eksistere nå ^^... (håper denne servern ikke står i usa fix14.gif)

jommen, da blir det jo aldri 2.9.0123219 joh!
dezso!
QUOTE (dsr.monokiller @ May 4 2007, 12:07 ) *
Hadde vi ikke hatt USA, ville ikke AAO eksistert. Hadde ikke AAO eksistert ville du mest sannsynlig ikke hatt dette forumet å slagge på gayfight2.gif

fix05.gif Du kjenner historien bak dsr ja.. AAO er langt ifra vugga til dsr. Mer en "avstikker" fix14.gif
dsr.snow_white
eldste avstikkeren disse dager da vargen =) hvis ikke hadde jo DSR vært et rent WoW guild ::shiver::

Det har blitt en skikkelig mote-greie å hate USA disse dager.. Og jeg passer meg veldig for å ikke bare bli en USAhater som alle andre.. men.. så mye dumt de finner på (dog, med sin egen logikk) så blir jeg vel omvendt en av disse dagene jeg også
sling
Tenk, mens NATO bombet for fred i Kosovo i '99, så forsynte CIA serbere med våpen og ammunisjon i kampen mot muslimene. Go Figure!

Ikke det at jeg er vervet i "Tin Foil Army!", men det er nødt å være en skjult agenda. Kan f.eks dra fra artikkelen som stod om Mossad agenten i FHM.
Terrorister har faktisk "safehouses", som det ikke er lov for lovens håndhevere å rykke inn i?
Kan det har noe med maktbalanse å gjøre. Ikke vet jeg, men jo mer jeg tenker på det, jo mer forbanna blir jeg.

Det er klart jeg blir skremt av et mulig scenario i Norge som skjedde i London. Selvmordsbombere i Norge?!?!?! Tenk så søkt det blir, men slettes ikke umulig.
Tatt i betrakting av at USA sitt system er basert på frykt, rett og slett skremme dets egen befolkning til undertrykkelse. (Jmfr. Michael Moores, 911)
For i hovedtrekk virker det som om at opp til '90 tallet så var det kommunismen som måtte bekjempes, nå er det fundamentalistiske muslimer som skal brukes som skremmere. Forskjellen er at Fundamentalismen i Islam er tuftet på religion. Og det er vel et ganske godt etablert faktum at man kødder ikke med islam

Det er vanskelig å ta parti i en sånn sak, men å ha et "hat" syn på USA er like dumt.
Vi skal være forbanna glad for at vi bor i velferdsstaten Norge, til tross for sine skavanker, skatter, avgifter og lignende.

Kan skrive i det uendelige, men det blir bare debatt om egne tanker for meg selv. Er ikke vits.

Så til konk. At Montenegro blir en fristat for krigsforbrytere fra US er jo bare et rent eksempel på hvor galt et system kan bli. US sier HOPP, og MN sier HVOR HØYT. Sånn er jo forsåvidt Norge også i Forhold til US, men ikke så galt ennå.... SLUTT
dsr.magican
Herlig diskusjon. USA er og kommer vel alltid til å være en stormakt. Så er spørsmålet om de bruker makten sin på en riktig måte.
Vi mangler en stormakt nummer 2 som er istand til å stå imot USA. Ingen pr.idag som er så sterke.

Skal være den første til å si at jeg er litt Anti-Usa. Det er en holdning jeg har bygget opp over lang tid. Basert på ting USA gjør, møter med Amerikanere osv.

Til den aggresive politikken som USA fører; de har i mine øyne en skjult agenda med alle trekk de gjør. Så lenge det er noen som kan gå utover USA, så reagerer de. Konflikter som de ikke har direkte på USA er de ikke så keen på å blande seg inn i.

Ingen regel uten unntak. Men amerikanere virker for meg langt under gjennomsnittet opplyst om det som skjer utenfor sitt eget land. Vil tro at en høy prosentandel av de ikke vet hvor Skandinavia er, langt mindre hvor Norge er. De bryr seg vel egentlig ikke om hva som skjer i resten av verden?

Men det verste med USA er at de er meget meget gode på å drive propaganda mot oss i Europa. De lager historier og egne vinklinger på alle konflikter de er involvert i. Virker som mye at det som sies om f.eks Iran er oppdiktet av USA. Jeg har foreldre der nede som forteller meg en helt annen historie enn det jeg ser på CNN og andre nyhetskanaler hver dag. Dette gjør at mange får EN side, USA sin side, av konflikter.

Jeg kunne også malt på med egne meninger rundt dette. Men dette får være første del. ok.gif
dsr.ghod
BOMBING FOR PEACE IS LIKE FUCKING FOR VIRGINITY! barteoro.gif
dsr.snow_white
QUOTE (dsr.ghod @ May 8 2007, 18:29 ) *
BOMBING FOR PEACE IS LIKE FUCKING FOR VIRGINITY! barteoro.gif

Du liker det uttrykket smile1.gif

Har aldri før prøvd å bombe for fred.. men andre delen er IHVERTFALL morsomt =) Selv om det ikke funker
dsr.ghod
Er det ikke bare å kidnappe dem da?

Seriøst liksom, hvis det er SÅ fett i montenegro og jeg hadde kjedet meg litt, så hadde jeg lett gjennomført noen krigsforbrytelser slik at amerikanerne hadde sendt meg til den øya biggrin1.gif
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.ghod @ May 9 2007, 13:51 ) *
så hadde jeg lett gjennomført noen krigsforbrytelser slik at amerikanerne hadde sendt meg til den øya biggrin1.gif

ser DU ikkje e en kløpper i geografi ivertfall fix14.gif

dsr.ghod
QUOTE (dsr.stoffis @ May 9 2007, 13:26 ) *
QUOTE (dsr.ghod @ May 9 2007, 13:51 ) *
så hadde jeg lett gjennomført noen krigsforbrytelser slik at amerikanerne hadde sendt meg til den øya biggrin1.gif

ser DU ikkje e en kløpper i geografi ivertfall fix14.gif

Det er forøvrig korrekt, jeg har aldri likt joguslavia, og jeg har aldri likt noen av landene joguslavia delte seg til. Jeg vet faktisk ikke hva alle landene heter (forøvrig har jeg fått med meg nå at ett av de heter montenegro). 97% av folka som kommer fra det landet er søppel anyways så smell gjerne ned krigsforbrytere dit. Håper det er noen mental cases også slik at det blir litt action.

Grunnen til at jeg antok at det var en øy var pga dette : FRI SOM FUGLEN: Montenegro, som er et lite kjent middelhavsparadis, blir et fristed for amerikanske statsborgere som i fremtiden blir ettersøkt for krigsforbrytelser. Foto: Reuters

Bla bla.
sidewinder
Bush wub.gif fix04.gif
sadolf
Jeg blir kvalm av trøndere, spesielt etter at denne jævla itjno sangen begynte å gå på radio. Hvite rappere scorer også ikke høyest for tiden 135.gif
dsr.realhero
Det som irriterer meg mest med USA er den forbanna oppbackinga dems av MØKKASTATEN Israel!

Da: "Heyho, vi fikk et land!, nei hva faan? Vi har ikke Olje. Plan: Vi bøffer litt mer land fra Egypt, inc. Oljen!"
Nå: "WTF? lite vann igjen hos oss? Hvordan skal vi fikse det? Plan: Vi okkuperer det lille Palestinerne har igjen av landet sitt etter at vi fikk alt landet dems etter ww2, og stikker av med vannet!"

Drittland!
dsr.darkangel
QUOTE (dsr.realhero @ Sep 10 2007, 11:39 ) *
Det som irriterer meg mest med USA er den forbanna oppbackinga dems av MØKKASTATEN Israel!

Da: "Heyho, vi fikk et land!, nei hva faan? Vi har ikke Olje. Plan: Vi bøffer litt mer land fra Egypt, inc. Oljen!"
Nå: "WTF? lite vann igjen hos oss? Hvordan skal vi fikse det? Plan: Vi okkuperer det lille Palestinerne har igjen av landet sitt etter at vi fikk alt landet dems etter ww2, og stikker av med vannet!"

Drittland!

Israel, USA & Storbritannia... ondskapens akse.... trenger man si mer?
dsr.stoffis
israel eier jo, de blir bare misforstått violent-smiley-019.gif

*fyre oppunder* a5.gif
dsr.ghod
Det er så mye ekte kjærlighet i denne tråden. ok.gif
dsr.snow_white
Skjønner godt israel på mange måter jeg...
Skjønner frustrasjonen som har fått veggen til å bli reist..
Skjønner at Jerusalem er okkupert..
Skjønner hvorfor det er vanskelig med en tostatsløsning som inkluderer retten for alle palestinere (som pleide å bo der) å returnere til Israel.

Men det skal ikke mye fantasi til for å forstå palestinerne heller...

Finnes ingen løsning her som man kommer til å enes om. Bare lidelse.. Alt er lidelse..
dsr.realhero
True snow. (bortsett fra at den veggen er helt hårreisende, siden mye av den står på palestinsk jord, det som er igjen av det..)

Eneste måten å fikse det på, er å dra med tidsmaskin å få FN og gjengen til å ungå største flausa de noen gang har gjort. Eventuelt dra noen flere år tilbake å ta kverkern på Hitler dusten før han får gjort noe ugang..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.