Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ny skjerm...
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.monokiller
Lurer på om Dell skjermen min på 17" og 16ms respons tid er klar for utskifting. orob.gif
Er inne i en liten oppgraderings-stim.....

er responstid viktig da????

god skjerm til naisjprais... tips takk
19" er mer enn nok.
dsr.placid
Kjøpte nettopp denne, 22" widescreen til 3000. MYE for pengene, og knallbra skjerm ok.gif
dsr.cliff
QUOTE (dsr.placid @ Apr 16 2007, 23:04 ) *
Kjøpte nettopp denne, 22" widescreen til 3000. MYE for pengene, og knallbra skjerm ok.gif

22" inn (vil ha)
17" ut.

Eller kanskje holder det med en 19....
NeMo^
Denne skjermen får også vanvittig gode tilbakemeldinger. Jaw har kjøpt den, hør med han om han har noen erfaringer og komme med på denne. dork1.gif
emi
Kjøpte en Samsung SyncMaster 940BW i januar. 19" LCD widescreen. Veldig fornøyd ja dork1.gif
dsr.monokiller
2ms er vel grey to grey^^
joda det er gromt med brei og stor skjerm.... jon er godt fornøyd hører jeg orob.gif
meeen jeg må en konevennlig en(max19") som egner seg til gaming... 4-8ms respons eller no i den duren....
fan så mange ¨å sjekke ut
dsr.lusifer
Spiller på en 19" selv... SyncMaster 930bf må si meg VELDIG fornøyd med den.. [dsr.viperboy] har samme skjerm og har ingen klager hørt fra han.... smile1.gif
dezso!
Spiller alt på en Dell 24" widescreen. 16ms, kan ikke si ms er det som jeg gidder bry meg med. Funker mer enn bra nok.
Folk er alt for opphengt i tallet ms, ikke hvilken "opplevelse" du har med skjermen.
dsr.monokiller
ja hva er det som har noe å si da....
f.eks i close combat?
dezso!
at skjermen ikke "lagger". Noe min 16ms ikke gjør.
Poenget var å ikke se seg blind på oppgitte tall, men lytte til erfaringer dork1.gif
dsr.monokiller
ah. k....
tenkte det var ms som gjalt.

blir vel en samsung da. alle er fornøyd med de stort sett.
dsr.x-ray
har en samsung 940 bf, d eneste som æ e fornøyd m om dagene.. ok.gif
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317038
dsr.monokiller
Blir nok en slik på meg raymond ok.gif

30k i skattepenger gjør noe med handlelysten
NeMo^
Godt ikke det er 2ms greay to gray da mono ^^

QUOTE (www.samsung.com/940BF)
Responstid (G-G) 2 ms
dsr.monokiller
Rolf!!!!

ja... grunnen til at responstiden har sunket SÅ mye er altså at nå bruker flere grey to grey standarden når de skal oppgi hastigheten på skjermen, framfor gamle black to black standarden. 2ms grey to grey vil altså gi høyere tall om det ble oppgitt som black to black....
kansje så mye som 8ms? jaffal 4 ms.

am i right wipen?
NeMo^
QUOTE (dsr.monokiller @ Apr 20 2007, 17:53 ) *
Rolf!!!!

ja... grunnen til at responstiden har sunket SÅ mye er altså at nå bruker flere grey to grey standarden når de skal oppgi hastigheten på skjermen, framfor gamle black to black standarden. 2ms grey to grey vil altså gi høyere tall om det ble oppgitt som black to black....
kansje så mye som 8ms? jaffal 4 ms.

am i right wipen?

Joda, bare du som kom med det fine sarkastiske svaret når jeg anbefalte skjerm ^^

Regner med du da tåler å få igjen?? ^^

2ms G-G, vil si ca 4.6ms B-B, (i følge eizo) Aner ikke om det stemmer..
dsr.monokiller
Jeg er da faen ikke sarkastisk jeg a5.gif

Blir nok Syncmaster 940BF
ok skjerm. bedre enn dell saken min.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.