Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Battlefield 1942
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.hansiball
Har bare spillt single player demoen, men dette ser fantastisk bra ut. I fullversjonen så kan spilleren ta kontroll over alt fra tanks og jeeper til ubåter, slagskip og fly!! Eller bare spille som soldat. O'digga!!   :luuv

Battlefield 1942
Silence
Blir nok ENDA mindre DFLW og TFD ser jeg!Har sett noen film snutter av dette spillet!Dette MÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg bare ha... :luuv  :luuv  :luuv
dezso!
joda.. ser ikke så ille ut. Litt mohaapreg over det, men litt av bevegeligheten i DF smile1.gif

Hadde det ikke vært for at det tryner konstant så angry.gif
Mr A DSR
sYNS DETTE VIRKER SKIKKELIG BRA JEG

har ikke krasjet noen gang her. tror dette blir et skikkelig fett spill på multiplayer siden det er så mange ting man kan kontrolere og kjøre og at det ikke er slike super våpen gjør dette til et bra spill.... gleder meg til og teste dette.

:jupz  biggrin1.gif
dsr.talaris
spillet er en avansert utgave av Codename Eagle, men det er en god ting siden CE var/er drittkult i multiplayer.
dsr.mowgli
Ja det ser sinnsykt kult ut.

Gleder meg til HB løper rundt som en gal som i LW og så kommer jeg bare med tanksen, *splatt*  :D
Hurricane
Krasjer rett etter spawn :((,, men det så litt gøy ut,,,
dezso!
for guds skyld: ikke ekspriminter med alt+tab med windows :(

Ellers var jo spillet ganske så morro etterhvert. Masse flankemuligheter ja biggrin1.gif Tigerjakt? smile1.gif Synd skuddene blir så lyddempet...
dsr.hansiball
QUOTE (Mowgli @ July 30 2002,10:29)
Ja det ser sinnsykt kult ut.

Gleder meg til HB løper rundt som en gal som i LW og så kommer jeg bare med tanksen, *splatt*  biggrin1.gif

Finner meg i det store slagskipet like utenfor kysten...... bare å komme med tanksen din......  :D
Mickey
Jeg holder meg i en sånn her:

dezso!
Tror dette blir uspillbart i multiplayer hvis alle våpen og krigsmaskiner blir tilgjengelig.

Mye sjans som infanterist mot en tank ja... _??? Er jo ingen som vil være fotsoldat da... Kun piloter og tankmannskap.
Hurricane
QUOTE (Varga$ @ July 30 2002,18:03)
Tror dette blir uspillbart i multiplayer hvis alle våpen og krigsmaskiner blir tilgjengelig.

Mye sjans som infanterist mot en tank ja... _??? Er jo ingen som vil være fotsoldat da... Kun piloter og tankmannskap.

Vil nok være begrensninger på hvor mange "store" våpen som kan benyttes pr team,, får man håpe smile1.gif
dsr.mowgli
QUOTE (Varga$ @ July 30 2002,18:03)

Har du testa demoen??? Det er ikke noe problem å være infanterist mot tanks, man tar tanksen med håndgranater og law, dødsfett. Noen er snipere, infanterister, tankskjørere, medics osv på vhert lag. Det blir dødsbra tror jeg. Demoen var kul hvertfall.
dezso!
har sendt av gårde opptil 5 rakketter mot tanks uten å ta dem.. hmmm
Hurricane
QUOTE (Mowgli @ July 30 2002,18:34)
Noen er snipere, infanterister, tankskjørere, medics osv på vhert lag. Det blir dødsbra tror jeg. Demoen var kul hvertfall.

Medics??  :luuv  :luuv
dsr.mowgli
QUOTE (Varga$ @ July 30 2002,19:28)

Rart. Knerta de lett med håndgranater når jeg spilte, prøvde ikke med law, men det burde vel være enda enklere.
dezso!
skulle da tro det, men er jo en n00b enda da fix14.gif
Hurricane
fikk det til å funke såvidt nå,, løp litt rundt, så skulle jeg teste gunnern,,, PANGPANG,, back to desktop.... MØØØØØØØK!!!
Mickey
QUOTE (Hurricane @ July 31 2002,00:02)
fikk det til å funke såvidt nå,, løp litt rundt, så skulle jeg teste gunnern,,, PANGPANG,, back to desktop.... MØØØØØØØK!!!

Brukerfeil fix05.gif

fix14.gif
Mickey
Synes det er helt legendarisk jeg.. Og det er ikke noe problem å være infanterist, men det er gøyere å komme durende i en tanks ja
Hurricane
QUOTE (Mickey @ July 31 2002,00:42)
Brukerfeil fix05.gif

fix14.gif

Fa1 det tenkte jeg ikke på  :angry:

Ser på 1942 forumet at mange sliter med det,, men ikke en jævel her,, Til og med Muzzy med så og si klin likt grafikkkort kjører det uten trøbbel...... FAAAAAAAAAA1...

Grrr ikke ofte jeg banner høylytt offentlig... :maad
dsr.talaris

det er 3 forskjellige stridsvogner på hver side i demoen. En "vanlig" stridsvogn ;PzMkIV for tyskerne og Sherman for de allierte, en "anti" stridsvogn ;Tiger for tyskerne og M10 for de allierte, og en artilleri-vogn ;Wespe for tyskerne og Priest for de allierte.
Den "vanlige" vognen tåler et par treff, "anti" vognen tåler mye og art vognen tåler ikke en dritt.
Du må ha skutt på en "anti" vogn. fix05.gif
Hurricane
QUOTE (Talaris @ July 31 2002,18:38)

det er 3 forskjellige stridsvogner på hver side i demoen. En "vanlig" stridsvogn ;PzMkIV for tyskerne og Sherman for de allierte, en "anti" stridsvogn ;Tiger for tyskerne og M10 for de allierte, og en artilleri-vogn ;Wespe for tyskerne og Priest for de allierte.
Den "vanlige" vognen tåler et par treff, "anti" vognen tåler mye og art vognen tåler ikke en dritt.
Du må ha skutt på en "anti" vogn. fix05.gif

Kikka mye på Discovery??  :D
dsr.talaris
skulle gjerne sett mer
dsr.hansiball
QUOTE (Talaris @ Aug. 01 2002,08:23)
skulle gjerne sett mer

Hah! Du kan jo prøve!!! Spanke deg gjennom rommet med en skitten støvel!! Discovery er for rare mennesker.
dsr.kevin
QUOTE (Hansiball @ Aug. 01 2002,08:29)
skulle gjerne sett mer

Hah! Du kan jo prøve!!! Spanke deg gjennom rommet med en skitten støvel!! Discovery er for rare mennesker.

Hva ser du på da Hansi?  Teletubbies?  
Mickey
QUOTE (Hansiball @ Aug. 01 2002,08:29)
skulle gjerne sett mer

Ehh.. Mental image.. aaaaaaiiiiiiieeeee..... :hjelp
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.