halla!
De siste dagene har jeg snakket en del med sabeltann. jeg startet med å spørre om det var mulig for meg å joine dsr av forsjellige grunner.
Den første grunnen er at jeg er så lut lei av tranquility som jeg er i atm, vi rett og slett suger.
Den andre grunnen er at dere er norske! det er jo ganske fett å være i en pure norsk guild.
en trendje grunn er at jeg hører dere er litt "laid back". Selv er jeg ingen 24/7 spiller. jeg kan gjøre flere raids i uken, allt fra klokken 5-12 om kvelden, og i helgene stort sett enda mer.
jeg har en CT profile dere kan se på, men jeg er på skolen nå og siden er blokket, så jeg linker siden når jeg kommer hjem eller senere.
Jeg hvet at aldersgrensen i guilden egentlig er 18 år, og jeg er bare 17,5. men sabeltann sa det kansje var mulig å "drite" i den regelen likevell. (jeg blir 18 til sommeren)
mine ambisjoner i dsr må være å få hjolpet guilden med å pawne videre i instancer, ha det morro, og hjelpe guild folk.
Jeg har spillt prest siden spillet kom ut i 2004, og vil si at jeg har mye erfaring med klassen. presten min er human.
atm er jeg specca shadow, og driver å lager shadow taloring settet. jeg tipper jeg klarer å passere 700-800 + shadow dmg om noen uker. hvis guilden vil jeg skal specce healing for instancer er det OK. med mitt healing gear har jeg ca 1000 + healing.
Celriond, 70 priest, Kazzak, EU