Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BF2142
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.kraxstina
Lurte bare på om det kansje er en liten gjeng her i dsr som spiller dette spillet? fix14.gif
Hadde vært morsomt og kansje hoppa inn på en server og spillt litt av og till med et team. smile1.gif
dsr.ghod
Det spillet slo aldri helt ann i DSR.

Kan hende at noen har det liggende, men tviler på at noen spiller det noe særlig.
dsr.la8pv
har vanlig bf2 liggende
dsr.kraxstina
Bf2 er jo morro det og, ligger litt nedstøvet på hylla men fix14.gif
dsr.zod
Jeg spillte det intensivt i en uke før en 5v5 infanteriturnering i stocholm, mens jeg spillte bf2 med nextgen, men det var veldig få klaner som plukket det opp.
BF2 spilles fortsatt av noen av de gamle bf2spillerene i dsr. Vi har plukket det opp litt igjen i forbindelse med bedriftsturneringen, hvor flere av oss spiller for Hafslund. Mange har også joinet en funclan i Up-North. Vi roter også litt rundt public fra tid til annen. Henger stort sett på battlefield kanalene på dsr-venten når vi spiller smile1.gif
Der går det også litt i bf1942 og vietnam, som dsr også har spillt aktiv.
dsr.darkangel
Har BF2142 liggende, men det blir så og si aldri spilt grunnet problemer med pålogging av servere... barteoro.gif
Har BF2 og BF2:SF innstallert men spiller det svært sjelden da det er kjedelig å spille alene, men hvis noen vil ha squadmate med pilot erfaring og delvis medic/support erfaring så er det bare å rope ut så logger man på ok.gif
dsr.kraxstina
Har selv alle BF spillene som har kommet ut, bortsett fra en ekspansjon eller 2 fix14.gif så er med på det meste av BF jeg smile1.gif
sweetie
BF42 og BF2 er tingen.....skal nok starte med det igjenn etter at skolen er ferdig måtte slutte fordi linja her ikke tilater noe online spilling...jeg er rå sniper på bf42*skryt*
sweetie
og og DC er stas*savne*
dsr.zod
Det fårn' si. En skikkelig oldschooler smile1.gif
Angående sniping i '42 hadde dsr uten tvil verdens beste sniper, så der har du litt å leve opp til fix14.gif
dsr.enke
QUOTE (sweetie @ Apr 11 2007, 23:13 ) *
BF42 og BF2 er tingen.....skal nok starte med det igjenn etter at skolen er ferdig måtte slutte fordi linja her ikke tilater noe online spilling...jeg er rå sniper på bf42*skryt*

are you flirting with me? fix04.gif popcorn.gif
emi
QUOTE (dsr.zod @ Apr 13 2007, 10:50 ) *
Det fårn' si. En skikkelig oldschooler smile1.gif
Angående sniping i '42 hadde dsr uten tvil verdens beste sniper, så der har du litt å leve opp til fix14.gif

MOWGLI biggrin1.gif

faen det var tider as ZoD.. Savner BF42 :<

Har btw. BF42 og BF2 på maskinen. Spiller public fra tid til annen. Når jeg har spilt alt for mye WoW xD
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.