Help - Search - Members - Calendar
Full Version: HVEM gleder seg vilt til denne?
DirtyForum > Ham & Spam > Film & Musikk
dsr.monokiller
Jeg har sykt store forventninger til 300
Dette MÅ bli årets kino opplevelse. Denne skal IKKE lastes ned fra shady piratserver i Russland for å si det sånn! orob.gif
dsr.ghod
Vel, jeg har ikke lest tegneserien (det er basert på tegneserie ish?), så jeg burde nok holde kjeft, men jeg liker ikke at de baserer seg på "heroes" .

Altså "giganter" som bare pwn pwn hax alle de små dødelige. Hadde det vært 300 menn mot den andre armeen uten super duper imba kjemper hadde jeg faktisk gledet meg som en unge.
dsr.stoffis
tror det kommer til å bli knallfett! hasje lest tegneseriene sjøl, men det har visst brodern, og han gleder seg som en unge fix14.gif
dsr.ghod
, men stoffis du må vel være enig at hvis de hadde hatt 300 fightere som sloss som Akillies så hadde denne filmen vært mere galskap?

Akillies > kjemper på 3 meter som tar 350 kg i benkpress.
dsr.ghod
Det som skjer etter 3 min i denne traileren ... DET syntes jeg blir for dumt og ødelegger ALLE mine forventninger til filmen. :/
dsr.monokiller
omfg.

OK. mulig man må ha lest litt.... jaffal kjenne til miller......
og mulig man må sette hodet sitt i rette modus.. fantasymodus....

Kom ikke her å slagge årets film hvis du i utgangspunktet kun liker hollywood komedier med Megga Ryan og Tommy Hankers

gayfight2.gif
dsr.ghod
Jeg vet liksom ikke helt hva som kommer i år, men på papiret gleder jeg meg mere til å se Oceans 13 enn 300 tbh.

EDIT ! DIE HARD FFS! UBER ALLES!
dsr.sinnataggen
Filmen er feeeeeeeet ok.gif
Løp og se på kino og kjøp den etterpå. Dette er en film du vil se flere ganger. Noe jeg har takket være en meget fin forumside gayrockfinalhope.gif
dsr.realhero
Det er jo ikke snakk om 300 kjemper mot resten da ghod.. du har missforstått.

Filmen er basert på tegneserien til Miller, som igjen er bassert på en gjenfortelling skrevet noen år før kristus av faktiske hendelser.

Det er snakk om 300 vanlige mannfolk (hvor vanlige spartanerne kan ha vært er jo en annen diskusjon:p) mot røkkla. Det eneste spesielle med gutta er at de lever av, og for, kriging og slossing og en "vakker" død.

Gleder meg som en unge til fredag biggrin1.gif Da skal denne gutten lett på kino biggrin1.gif
dsr.ghod
Er også klar at det ikke er 300 kjemper, men 300 spartanere (riktig skrevet?), MEN (!) det er kjempen som brøler som en brunstig binne jeg reagerer på.

Ikke spartanene!
dsr.realhero
"Brunstig binne" hohohohohahahihihiiiih.. oooh. magen min.. a5.gif
dsr.aldazar
Pfft, fuck den brunstige binna. Har nå sett filmen og digga den vilt. 250k soldater og at det er 2 schvære gærninger i filmen bryr meg lite. Jeg likte jo forsåvidt også Sin city og der var jo ingen som reagerte på litt uproposjonerte karer smile1.gif

Hadde denne filmen hatt en fullstendig plott ala Gladiator hadde den fått en 6`er av meg. Men den får 5+ pga. alt annet rundt. Fantastsk kameraføring, utrolige fett visuelt. og sist men ikke minst volden fix14.gif Jeg har ikke kost meg så mye med stilig vold siden Maximus gikk berserk i Gladiatoren.

*HOOOOOAAAAAHH*
dsr.ghod
Og kill bill . Koste meg litt med valden der også fix14.gif
dsr.la8pv
QUOTE (dsr.aldazar @ Mar 24 2007, 19:52 ) *
Pfft, fuck den brunstige binna. Har nå sett filmen og digga den vilt. 250k soldater og at det er 2 schvære gærninger i filmen bryr meg lite. Jeg likte jo forsåvidt også Sin city og der var jo ingen som reagerte på litt uproposjonerte karer smile1.gif

Hadde denne filmen hatt en fullstendig plott ala Gladiator hadde den fått en 6`er av meg. Men den får 5+ pga. alt annet rundt. Fantastsk kameraføring, utrolige fett visuelt. og sist men ikke minst volden fix14.gif Jeg har ikke kost meg så mye med stilig vold siden Maximus gikk berserk i Gladiatoren.

*HOOOOOAAAAAHH*

Hooah!!!!!
dsr.monokiller
OBS OBS spoiler OBS OBS

Jeg må gi filmen 5- .
Filmen manglet rett og slett 1 time spilletid. 2 timer er for lite til å fortelle en slik historie, 3 timer hadde vært bedre. Dessuten er jeg en sucker for happy endings. La heltene Leve og ta med det siste slaget!!!
DA har du storfilm gayrockfinalhope.gif
emi
Denne filmen får av meg en: 6

Må helt tilbake til The Gladiator for å kunne si hvordan følelse jeg satt med etter filmen. Det har vært mange "store" helte filmer etter Gladiatoren. Men ingen som kunne måle seg. Denne filmen var bare rå og brutal. DIE FOR GLORY!
dsr.dushie
Not so much! Sett bedre.
dsr.la8pv
QUOTE (dsr.monokiller @ Mar 25 2007, 11:09 ) *
OBS OBS spoiler OBS OBS

Jeg må gi filmen 5- .
Filmen manglet rett og slett 1 time spilletid. 2 timer er for lite til å fortelle en slik historie, 3 timer hadde vært bedre. Dessuten er jeg en sucker for happy endings. La heltene Leve og ta med det siste slaget!!!
DA har du storfilm gayrockfinalhope.gif

helt enig!!!!
dsr.rdy4action
syntes Legally Blonde 2 var bedre.......
dsr.la8pv
QUOTE (dsr.rdy4action @ Apr 18 2007, 20:26 ) *
syntes Legally Blonde 2 var bedre.......

sier jo mer om deg enn filmen da!! gayrockfinalhope.gif
dsr.snow_white
Jeg er en Legal Blonde =)

kos?
dsr.battlerager
Kristenjente14?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.