Help - Search - Members - Calendar
Full Version: World in Conflict
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.x-ray
World in Conflict
noen som har spillt dette..?
dsr.jannis
Er nestet ferdig med å laste spillet ned for test..ser bra ut..gleder meg ok.gif
dsr.ghod
Skal spille det på Lan og i singelplayer biggrin1.gif
dsr.jannis
Har noen fått prøvd dette?
dsr.ghod
QUOTE (dsr.jannis @ Sep 22 2007, 13:22 ) *
Har noen fått prøvd dette?

Japp, har kjørt igjennom turetorialen. Virker veldig lovende imo biggrin1.gif <3

Time will show da ... har leste noen steder at folk klager på at singelplayer campain er litt kort. Kan hverken bekrefte eller avkrefte det enda.
dsr.placid
Fikk nuke rimelig fort da a5.gif

men ellers rimelig bra spill, bare håper det ikke blir for ensformig i lengden.
dsr.battlerager
Spillte demoen litt. Utrolig bra.
dsr.placid
Så bra at man får norske soldater med dårlig norsk-engelsk og norsk tale biggrin1.gif
dsr.sp1
Det er grisefett.

Spilte igjennom kampanjen på hard ganske greit (ikke fordi jeg er god men fordi spillet er lett,) og det var en eneste lang fest av bomber og granater.

Vakkert spill tvers igjennom.
dsr.nero
Må nok testes ja fix14.gif
dsr.sp1
Spillets underholdningsverdi stiger dramatisk med flere folk på vt, ettersom det er såpass samarbeids-avhengig

Jeg og anders (talaris) spiller på massgate ganske ofte. Hvis noen er interessert, så spiller vi som "Talaris" og "The Trooper" i vår lille klan "Purified in Blood."
dsr.ghod
QUOTE (dsr.sp1 @ Aug 28 2008, 21:03 ) *
Spillets underholdningsverdi stiger dramatisk med flere folk på vt, ettersom det er såpass samarbeids-avhengig

Jeg og anders (talaris) spiller på massgate ganske ofte. Hvis noen er interessert, så spiller vi som "Talaris" og "The Trooper" i vår lille klan "Purified in Blood."

Høres utrolig morro ut, men spillet insisterte på å omkomme når jeg spilte det :/

Dvs kræsje, gjorde det all the time :/
dsr.talaris
QUOTE (dsr.ghod @ Aug 29 2008, 06:57 ) *

Høres utrolig morro ut, men spillet insisterte på å omkomme når jeg spilte det :/

Jeg slet mye med det samme frem til jeg skrudde av DX10 og Anti-Aliasing, nå går det vanligvis helt uten problemer.
dsr.ghod
QUOTE (dsr.talaris @ Aug 30 2008, 13:43 ) *
QUOTE (dsr.ghod @ Aug 29 2008, 06:57 ) *

Jeg slet mye med det samme frem til jeg skrudde av DX10 og Anti-Aliasing, nå går det vanligvis helt uten problemer.

Aha! Skal testes når kulda setter inn! Belive me!
dsr.sp1
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.