Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Trackmania United
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.ghod
Jada, jeg er fullt klar over at dette spillet har begrenset levetid, men jeg har alltid vært en fan av denne serien.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168713

Er det noen andre som har planer om 2 ukers morro online eller bare meg ?
dezso!
spiller trackmania nations (gratis) en del...
dsr.ghod
Jeg har alltid digga de syke "stuntene" dvs baneoppsettene i trackmania, men jeg går fort lei også...

Spiller sjelden de spillene mere enn noen par uker før de går i glemmeboken.

Er alltid banene med de villeste hoppene jeg samler på når jeg spiller trackmania, selvom arena (?) også virket ganske fett smile1.gif

Får sjå, blir det noen par rotter som invisterer i dette spillet så melder jeg meg på noen par uker... før jeg går lei igjen. Er jeg den eneste som vurderer å kjøpe det, holder jeg meg heller unna. Jeg vet veldig godt hvor lenge jeg kommer til å spille dette spillet, og jeg vil heller dele opplevelsene med noen enn å sitte alene og få "whow" opplevelser biggrin1.gif
dsr.placid
Dette har jo vært ute i flere mnder thinking.gif

Funker ikke online da men fix14.gif
dsr.ghod
Er jo liksom for å spille online trackmania har blitt lagd da fix14.gif
dsr.placid
QUOTE (dsr.ghod @ Mar 5 2007, 23:01 ) *
Er jo liksom for å spille online trackmania har blitt lagd da fix14.gif

sant nok. og hvis du ikke har prøvd united ennå, kan jeg si det følger opp de tidligere veldig bra, med noen sinnsyke nye elementer fix13.gif
dsr.ghod
Har ikke testet ... enda biggrin1.gif

Syntes formel 1 bilene så fett ut jeg... good grip og forhåpentligvis noen syyyyke hopp.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.