Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kjøpe Bryllupstale for kollega.
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.ghod
Hei, en kollega av meg som har gått inn i pensjonistenes rekker skal skrive en bryllupstale til sin sønn og faller litt for fristelsen om å la andre forfatte talen for seg.

Er det noen her på forumet som har kjøpt bryllupstaler eller som vet om noen som har kjøpt bryllupstaler og ble fornøyd med resultatet?

Det er fortsatt goooood tid igjen til bryllupet, men bedre tidlig enn sent så han jobber med dette ATM.

Alle tips mottas med ":trorchemvilhadenne" ok.gif
dsr.rdy4action
bryllupstale til sin sønn - kjøpe...

det man kjøper blir jo veldig fort upersonling og veldig "overordnet" på en måte ....
dsr.kevin
Hadde jeg fått vite at farsan hadde kjøpt bryllupstalen, så hadde jeg mista respekten fullstendig. Hadde sett rett gjennom det og tror jeg, ville skjønt om han ikke hadde skrevet det selv. Bedre med en dritkort personlig en da ja. yupp.gif
dsr.stoffis
ferdigskrevne ting funker aldri fix14.gif

eg skulle damenes(?) tale på et ball en gang, og fikk en litt eldre og utdannet kompis til å skrive.... det gikk ikkje akkurat bra biggrin1.gif
dsr.ghod
Vi snakker om at fyren er 67 år eller.no da...

Han er ikke videre über keen på å skrive selv, regner med at sønnen hans også har litt forståelse for at alder er en hindring dork1.gif
dsr.zod
What they said. Livserfaring burde ikke være noe som trekker ned talekapabiliteten, tvert om.
Anyways, google is your friend. Sikkert en haug med bryllupstaler. Bare å oversette smile1.gif
dsr.ghod
gas.gif til alle lixom.

Jeg gir jo faen i om han kjøper eller skriver selv, jeg bare spurte om noen hadde erfaringer med kjøpte bryllupstaler, men ja ... det er kanskje ikke noe man sier høyt anyways fix14.gif

Vel, har hooket han opp med 1 dude som skriver taler, håper han bruker han så slipper jeg noe mere mas.
dsr.rdy4action
Han kan snakke - men ikke skrive

Diktafon?? a5.gif
dsr.brummi
det beste er jo ha ein kompis eller familievenn som kan formulere og hjelpe..ellers blir det vel for dumt...kanskje thinking.gif
dsr.fox
dsr.ghod det er ikke din far dette her og så er det du som skal gifte deg osv
si at det ikke er sånn, hvis det er sånn så er det tragisk

hahahahahahah sinnsynkt tidig post, igjen man får jo faen ikke svar på det man spør om hahahaha
dsr.fox
litt seriøst svar denne gangen, det som er litt stilig, men krever litt hjelp fra datakyndiger er å lage en kollasj med bilder fra sønnen var liten og frem til han nå skal gifte seg, med kollasj mener jeg bilder i rekkefølge og med en kul norsk låt til.
Dette funker som faen, alle griner og så kan faren si at bilder er mer enn 1000 ord og at han er glad i sønnen sin osv, denne oppgaven klarer sikkert faren og det er en fin gave til sønnen.

:-)
dsr.ghod
Nei, fattern min er IKKE 67 år gammal fox biggrin1.gif

Og jeg har heller ingen planer om å gifte meg med zod.

Jeg kom bare med ett helt ærlig spørsmål som en pensjonist på jobben driver å plager meg med. Dette er ikke noen i min familie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.