Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Har noen her jobbet kontinuerlig nattarbeid?
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.ghod
Er det noen her som har jobbet kontinuerlig nattarbeid over laaange perioder?

Hvordan klarte du / dere det? Var det mulig å "kun" sove på dagen (dvs når de andre er på jobb), og være sosial på kvelden (16-22 ish). Eller var det slik at dere sov litt på dagen rett etter jobb, og litt rett før jobb?

Det er en stilling ledig som jeg blir oppfordret til å søke på, grusomt mye mere betalt, men jeg er litt redd for at jeg smeller inn på 50% skatt regelen, og derfor får ca samme utbetalt som jeg har i dag...

*sukk*
dsr.rdy4action
jobbe natta ække bare bare tror jeg...

QUOTE (dsr.ghod @ Feb 19 2007, 09:13 ) *
men jeg er litt redd for at jeg smeller inn på 50% skatt regelen, og derfor får ca samme utbetalt som jeg har i dag...

no worries! - du får betalt i himmelen! biggrin1.gif
dsr.snow_white
begynner på natt om en ukes tid selv så..

Arbeidet natt 4-5 netter i uka i nesten to år da jeg var 21.. men det var på nattklubb, så tiden gikk fort og jeg enset ingenting fix14.gif
to år i lykkerus smile1.gif
dsr.coyote
Eg jobbet 12 timer natt i over et år...

Da va det en uke på å en uke av.. Jobbet fra 7 om kvelden å va ferdig kl 7 om morgene..

En ting eg lærte meg fort... Når man jobber kan man drite i venner.. Da er det sove å jobbe.

i fri uken kan man da være med venner..

No når eg jobber natt jobber eg 8 timer .. går 6 skift.. Så da jobber eg formidag ettermidag å natt..
Det går no greit da.. Bare 12 timer i helgene.

Så da begynner eg kl 23:00 på jobb til 07:00.. da har eg tid å være med venner hvis eg vil.. DOver til i 15-16 tiden.. å er litt med venner så jobb...

Så det er ikke bare bare å jobbe natt..

Har lyst på dag jobb ja.. selv om eg må jobbe hver dag da.. no jobber eg 2-4 dager på jobb å 2-4 dager fri.. smile1.gif ca 15 dager på jobb i en mnd..
dsr.teka
Jobbet natt i to år, er nokke dritt. jobbet fra 23-07, sov til 4-5 så å gjøre papirarbeid etc kan du bare drite i. Eg e så glad for at eg har nettbank! Venner hasje man tid til, utennom i helgene, men det spør jo og kas jobb du har... Menne anbefaler ikke å jobbe natt, skaff deg en vanlig jobb.
dsr.ghod
Har en vanlig jobb TK, men denne andre jobben er det mye gryn i.

MEN venner og privatliv > gryn.

Jeg gir rett og slett faen i jobben grunnet tilbakemeldingene til rottene.

Rotteluuuuv ok.gif
dsr.nitro
Ikkje allverdens forskjell fra dagjobbing, helt til man får barn og sliter med å få nok søvn på dagtid smile1.gif
dsr.magican
QUOTE (dsr.coyote @ Feb 19 2007, 12:26 ) *
Eg jobbet 12 timer natt i over et år...

Off topic: jobbet? du jobber jo 24/7 nå? Stillingsbeskrivelse: komme til lvl 60.... ok.gif
dsr.airboy
For å si det slik, mennesket er ikke laget for å jobbe om natten og sove om dagen.
Over tid vil maskineriet inne i kroppen få nok og rett og slett lades ut.

Jobber kun natt annen hver uke nå og det funker greit iom at jeg er ferdig 0400 om natten.
Tidligere har jeg kjørt fra 2300 til 0800 og da sover man bort dagen og orker ikke treffe folk de timene man har ledig før det er jobb igjen.
Når man i tillegg kjører slik 8 uker i strekk for å dekke opp sykdom og faenskap er man passe dritt lei etterpå biggrin1.gif
dsr.tojo
Har jobbet Natt og kveld i 12 år, døgnrytmen min er rimelig F***** . Jobber 1 uke på og er en uke av. Er du singel og har planer om å være dette i lengre tid da er nattearbeid tingen.
Har ingen problemer med å sove på dagen. Men skal jeg fungere som sosialt vesen på dagen også, da sliter jeg.
dsr.ghod
Takker for svar Thojo. Søknadsfristen gikk ut i går og det er ikke akkurat mange som har snakket varmt om dette så jeg har ikke søkt.

Får se hva morgendagen bringer, nye planer er på vei fix14.gif
dsr.jaw
hva slags jobb var det snakk om hvis det er lov å spørre.
dsr.ghod
Mekaniker smile1.gif

JEG SOVER IKKE JEG SKROR! thinking.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.