Help - Search - Members - Calendar
Full Version: spørsmål,bitte?
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Rehknar
Hov, rotter! Jeg har tatt en lang pause fra WoW, men har tenkt til å starte å spille snart nå som BC er ute(må bare fikse komputern thinking.gif ) Men i hvertfall til saken! Jeg har utrolig lyst til å joine dsr for skal jeg være ærlig så lengter jeg tilbake til Mirabile følelsen( og det er jo mange ex-mirabilere i dsr). Vet ikke om noen av dere husker meg jeg men, men... Har ikke tenkt å poste noen søknad ennå men bare lurte på om dere fremdeles er så nøye med aldersgrensen deres?

~Rehknar
dsr.jannis
I utgangspunktet veldig nøye på alder smile1.gif
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.jannis @ Jan 30 2007, 23:10 ) *
I utgangspunktet veldig nøye på alder smile1.gif

kommer vel litt an på kjønnet gayrockfinalhope.gif
dsr.aleks
uhu, stoffis er i det tøsete hjørnet gayfight2.gif
Rehknar
Så, altså som 16-åring har jeg liten sjangs, what so ever? =/
dsr.nitro
Alltid rom for unntak, det har all fortid vist oss, og eg husker deg som en grei kar fra Mirabile tida smile1.gif Men det får være opp til admin å bestemme om det skal gjøres noke noke unntak no smile1.gif

_The player previously known as Khazad_
dsr.teka
QUOTE (dsr.nitro @ Feb 2 2007, 12:48 ) *
Alltid rom for unntak, det har all fortid vist oss, og eg husker deg som en grei kar fra Mirabile tida smile1.gif Men det får være opp til admin å bestemme om det skal gjøres noke noke unntak no smile1.gif

_The player previously known as Khazad_

plystre.gif
dsr.nitro
tk står for all fremtid som kremeksempelet på et virkelig feilslått unntak fix14.gif
Rehknar
Kanskje det kommer en liten søknad fra meg om en stund da:) bare de late sekkene nede på datakjeden fikser PCen min snart orob.gif
dsr.teka
QUOTE (dsr.nitro @ Feb 4 2007, 15:15 ) *
tk står for all fremtid som kremeksempelet på et virkelig feilslått unntak fix14.gif

haha. glad i deg og pews gayrockfinalhope.gif fix14.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.