Help - Search - Members - Calendar
Full Version: WoW account :)
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.kraxstina
Det har seg sånn at en kompis av meg har tenkt og starte med WOW gayrockfinalhope.gif
Og han er litt giddalaus av seg så har ikke veldig lyst til og starte fra lvl 1 fix14.gif Er det noen her som kjenner noen som skal selge en account, helst en alliance mage som er mulig og transferre til kazzak smile1.gif pris skal helst ikke være over 1000-1500. Den må være BC klar smile1.gif
dsr.ghod
Du tror faktisk at noen som har kjøpt BC vil selge wow allerede? fix14.gif

BC klar er vel å ønske litt mye? fix14.gif
dsr.nitro
BC klar vil vel si lvl 60? fix14.gif
dsr.ghod
QUOTE (dsr.nitro @ Jan 21 2007, 16:02 ) *
BC klar vil vel si lvl 60? fix14.gif

Actually 58.
dsr.kraxstina
det han sier da, han vil ha noe han kan spille med i outland fix14.gif med ok gear ^^
dsr.hansiball
Grønne questrewards i Outlands er jo imba nok det, trenger ikke noe episk trollmann for å herje Hellfire Peninsula... buttrock.gif
Ho-Man
Jeg har faktisk mage'n min på kazzak og den speller jeg ikke på lenger uansett... Men om han skal kjøpe den, for det første, så ville prisen vært på rundt 1500 bare for char'en... den har tier2/outdoor dragons/aq40 gear... i tillegg må han betale for nytt spill og paid character transfer fordi chars som overføres mellom kontoer, må overføres mellom 2 kontoer med samma etternavn, ergo jeg må mekke en ny account som han skal bruke, i mitt navn... Men det er do'able og den har epic mount, 300 ench, 300 tailoring osv... Pris totalt ville da bli 1500,- + 299,- (?) + 20€ som er rundt 160-180,-... Hvis han er interessert så be han legge meg til på msn: ho-man@chello.no

Edit: glemte tbc pris også, 269,- ^^
dsr.battlerager
utstyret er ikke verdt noe etter tbc kom ut biggrin1.gif
Ho-Man
mjaaa det holder han jo med vått og tørt i hvertfall i 2-3 levels før han trenger skifte noe ut da...
sjef
1500 er uansett overpriced i disse dager, tror ikke du får det for den. =)
Ho-Man
nei jeg har skjønt at prisen må diskuteres... så jeg setter ingen pris her nå
dsr.rdy4action
kremt

var det ikke en kinamann som ble busta for dette for kort tid siden?.... biggrin1.gif
dsr.ghod
QUOTE (dsr.rdy4action @ Jan 24 2007, 08:31 ) *
kremt

var det ikke en kinamann som ble busta for dette for kort tid siden?.... biggrin1.gif

Ho man er kinamann biggrin1.gif
dsr.immo
biggrin1.gif
..spør dere meg er INGEN konto lvl 60 værdt mindre enn 1500,-. Tenk hvor latterlig mange timer man har brukt på det. Ikke rare timesprisen.
dsr.ghod
Er ikke timesprisen vi snakker om her... Det er tilbud og etterspørsel.

Hvis ingen vil betale 1500 kroner, er den da VERDT 1500 spenn? ok.gif
dsr.snow_white
QUOTE (dsr.ghod @ Jan 26 2007, 15:54 ) *
Er ikke timesprisen vi snakker om her... Det er tilbud og etterspørsel.

Hvis ingen vil betale 1500 kroner, er den da VERDT 1500 spenn? ok.gif

kanskje.. forespørselen forandrer seg.. Spørsmålet er om noen tar risken i å investere 1500 i noe som *kanskje* ikke
er verdt så mye.
dsr.ghod
Dagen TBC ble sluppet var ingen lvl 60 verdt 1500 spenn lengre imo, jeg vet derimot ikke hva "mannen på ebay" mener, kanskje han er uenig.
dsr.realhero
"mannen på ebay" er en stor dust da. Han gir jo glatt 1500 for en darth maul starwars kaffekopp, da gir han det for en lusen WoW account og dork1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.