Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Crysis
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.kraxstina
Jeg er sikker på at di fleste har hørt om dette spillet.
Et spill jeg har ventet lenge på, og nå går det rykter på nettet at det har kommet en "leaked demo" og da lurte jeg på om kansje har snublet over en link eller noe`? smile1.gif
For dere som ikke har hørt om spillet foreslår jeg at dere tar en titt smile1.gif http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2509
dsr.placid
Ventet leeeenge på dette ja biggrin1.gif
Har sett at det ligger en del images etc. ute på diverse sharing siter, men ikke prøvd å hente ned noe ennå,
dsr.kraxstina
hmm, lurer på hvordan det kommer til og funke med pcn jeg fix14.gif hehe, skal vist være ganske krevende..
For og få dx10 kort, må man bytte mange deler i pcn eller bare kortet? smile1.gif
dsr.battlerager
Trenger kun en pci-e slot og vista.
dsr.kraxstina
NYYYDLIG!:D har vista og 2skjermkort plasser fix14.gif
dsr.enigma
kommer det til å støtte fysikk kort også? eller baserer det seg kun på dx10?
dsr.enigma
vet ikke helt om jeg likte det opplegget med "supersoldat one one oro wtf ill be back like terminator inside yer ass" (superspeed og strength og wtf not)
dsr.kraxstina
men virker som gameplayet er fett, med tanke på hvordan man kan ødlegge alt osv smile1.gif
dezso!
Noen som har testa demoen??
Fy svarte som dette krever hardware da. Trodde min "nye" skulle klare dette, men ikke F om det flyter... :(
Duo core 2 E6850
Asus gamer extreme HK
4GB RAM (3,5 reelt pga 32bit os)
Raptor 150GB extreme disk
Nvidia 8800 GTS 320. (Kanskje den svakeste komponenten)
X-Fi Extreme music lydkort.

Lyden hakker som F, og får skikkelig screenlag til tider. Type 1 fps.
Testa 1680x1220 men måtte gi opp den. Går noenlunde på 1300x700, med medium og low settings.

yaikes!
dsr.viperboy
har nettopp testet demoen og ja det hakker innimellom, men som sagt så kjører jeg ikke alle settingsene på fullt
jeg har ikke en så veldig oppgradert pc men men.

jeg kjører alt på medium og 1024x756 noe mer enn det så kan jeg kaste på i bosset dork1.gif
dsr.etrym
QUOTE (dezso! @ Oct 27 2007, 20:09 ) *
Noen som har testa demoen??
Fy svarte som dette krever hardware da. Trodde min "nye" skulle klare dette, men ikke F om det flyter... :(
Duo core 2 E6850
Asus gamer extreme HK
4GB RAM (3,5 reelt pga 32bit os)
Raptor 150GB extreme disk
Nvidia 8800 GTS 320. (Kanskje den svakeste komponenten)
X-Fi Extreme music lydkort.

Lyden hakker som F, og får skikkelig screenlag til tider. Type 1 fps.
Testa 1680x1220 men måtte gi opp den. Går noenlunde på 1300x700, med medium og low settings.

yaikes!

testa demon og jeg opplevde ingenting av det du nevner.
Lyden var smooth og fps var bra selv på 1650 oppløsning. spilte dog med medium setting(som spillet selv mente var det jeg burde).
Men jeg kjører 64 bits vista samt at jeg har 8800 gts overklokket skjermkort og 4 GB ram(takk for 64 bits os). du har vel bedre cpu.
Men i utganspunktet skal spillet kjøre smooth på din pc, men jeg så et sted at du bør ha en MS c++ game(??) oppdatering for at demoen skulle kjøre prikkfritt.
dezso!
har patchen..

edit: justerte pagefile manuellt. Boosta opp noe sykt fix05.gif
Hvorfor trodde jeg Vista skulle klare håndtere den selv tro??
VestlandsJudas
Forskjellen på medium og high/very high i Crysis er flere lysår når det gjelder FPS, og visuell kvalitet. Kan ikke sammenlignes.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.