Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Aethor, 60 mage
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.aethor
Hvor er du fra?

Jeg er fra Tønsberg. Bor altså i Tønsberg city, in the middle of it all, sammen med Flanell som er i guildet deres allerede.

Hvor gammel er du?

19 år.

Klasse

Mage

Rase

Human

lvl

60

Spec

0-0-51 (full frostmage, men kan respecce hvis nødvendig)

Gear

CT Profil

har også et kurant fire ress gear.

Hvor mye spiller du?

Det kommer veldig ann på. Noen ganger kan det bare være 1 timer eller 2 om dagen. Men noen dager hender det jeg sitter en del lenger. Men om det er snakk om raid så pleier jeg å ta meg tid til det.

Erfaring

Har spillt siden februar. Tok en god stund før jeg ble 60 pga jeg tok store pauser, litt fordi jeg syns lvling var kjedelig, men men.. det tok seg opp. Jeg joinet TLL da jeg var lvl 54 tror jeg. Da gikk lvlingen mye fortere. Så etter jeg ble 60 har jeg vært veldig ivrig på å raide. Begynte da med TLL i LBRS og UBRS. UBRS gjorde vi ofte. Så gikk vi over til ZG. Det var interessant å starte i ZG på den måten og ikke starte rett i et pro guild. Vi greide totalt 4 bosser; bat, snake, spider og bloodlord. Har også vært med på noen random MC raid. Ett av dem har vært deres.

Gjerne skriv litt om ambisjoner

Jeg ønsker å få oppleve litt raiding før TBC, og utvikle meg mer som spiller.

Cheers ok.gif

EDIT:
Skal også nevnes at jeg har vært med på Onyxia en del ganger å..
dsr.aethor
her bli det liv! RAJ RAJ!
emi
Thomas og jeg gikk på skole sammen ifjor, en veldig ålreit kar biggrin1.gif Glir rett inn i dsr vet jeg. Men vet ikke hvordan mage situasjonen er nå desverre og ikke opp til meg og bestemme. Men jeg anbefaler han på det sterkeste i hvertfall.
dsr.aethor
wohoo:P

men ja.. jeg vet vel at dere ikke raider så mye, men haddet vært flott å vært med allikevel, om det er en mulighet.. virker som noen trivelige karer:)
dsr.fenwick
Vi tar desverre ikke inn nye spillere før BC.

Fenwick
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.