Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Day Break
DirtyForum > Ham & Spam > Film & Musikk
dsr.xu
Fikk et tips om en serie som skulle være bra. Har nå sett 3 episoder og den virker lovende.

Så for de serie gale personene her inne, anbefaler jeg dere å sjekke den ut.

Day Break

Plottet kort fortalt: Du våkner opp og må leve gårsdagen på nytt...på nytt og på nytt og på nytt...! Helt til du kommer til en åpenbaring/finner en løsning som gjør at livet ditt kan gå videre. Dette gjelder bare deg. Alle andre lever dagen som vanlig. I serien "Day Break" er hovedpersonen en politimann som blir utsatt for et komplott og anklaget for noe han ikke har gjort. Hans oppgave blir derfor å finne ut hvem som står bak komplottet, og forhindre det! Men selvfølgelig...alle endringer han gjør for å fohindre det uunngåelige (hans arrestasjon), får også andre konsekvenser, både for ham selv, hans nærmeste og utenforstående. Decision...consequenc
dsr.stoffis
e ikkje det et urgammelt plott brukt i hundrevis av serier/filmer før?

misforstå meg rett, det høres fett ut biggrin1.gif
dezso!
helt grei serie. Ferdig med ep 3. Får liksom ikke det store "suget" så lenge du vet at neste morgen starter han på nytt igjen fix05.gif
dsr.lasissi
Grei nok til at jeg ser et par episoder til, men han må snart få orden på ting om det ikke skal bli for kjedelig.. dork1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.