Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 60 Dwarf Priest / 60 Dwarf Warrior
DirtyForum > Public > World of Warcraft
SideWave
Priesten ( HealWave)har jeg kun 4 dager played på lvl 60. Har ca +200 healing. Holy/disc specca. Denne charren har jeg bare tatt ZG og MC med. Gjort prequest for MC og BWL, men mangler blood for Onyxia.

Warrioren ( SideWave ) spilte jeg med The Axemen frem til i sommer. Har tatt alt unntagen Naxx med denne charren. Når det gjelder gear har jeg 8/8 Might 4/8 Wrath DI head, leggings, bracers og gloves. Denne er specca Fury/prot. har mye BWL dps gear.

Ønsker dere å se mere av hva jeg har av gear går det ann å inspecte meg inngame.

Jeg er en veldig aktiv spiller, spiller fra kl 16 og så lenge det skjer noe hver dag. Ønsker helst å spille på priesten, men har ikke noe problem med å stille med warrior. Hva jeg ønsker å få ut av å joine dere er: Har en del kjente i guilden deres og det virker som dere er aktive.
teepee
Kamerat av meg som jeg absolutt kan gå god for. Aktiv og flink. Vet hva han driver med. Han var også maintank i Axemen en stund, noe han ikke nevnte smile1.gif
dsr.eclipse
Hva teepee skrev..
/signed
dsr.fenwick
takker for din søknad, skal ta det opp i admin og gi deg et svar

Fenwick
pikky
Jeg var i guild med Sidewave\Healwave ganske lenge, og har ingenting negativt å si om fyren. Få han inn, han har jo en bra geara warrior også! (for de mange gangene vi er for få warriors online)
ok.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.