Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Gears of war
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.aldazar
Må bare nevne det for rottene, til dere som har en 360, plis plis prøv dette spillet, dette er det mest sinnsyke jeg har sett/spilt på lenge. Få med deg en kompis og gå gjennom en campaign sammen, djeeses christ det er morro...

thats was my 2 cents
dsr.enigma
QUOTE (dsr.aldazar @ Nov 18 2006, 16:16 ) *
Må bare nevne det for rottene, til dere som har en 360, plis plis prøv dette spillet, dette er det mest sinnsyke jeg har sett/spilt på lenge. Få med deg en kompis og gå gjennom en campaign sammen, djeeses christ det er morro...

thats was my 2 cents

FFS!! DET DRITER JEG I!!! HA DEG PÅ JULELAN!! OMG!!
dsr.kraxstina
Dette spillet kommer til pc i løpet av 2007, så dette på gamereactor. Di hadde vært på messe eller noe.... Der hadde dem sett Gears of war i pc coveret osv biggrin1.gif så fullt mulig at det kommer 2007, spesielt laget for Vista, di har også laget en pc versjon av Halo 2 biggrin1.gif
Glede seg til 2007 biggrin1.gif
dsr.ghod
Mulig jeg er konservativ og trangsynt, men jeg er litt skeptisk til FPS på consoll.

Hvis det stemmer at gears of war kun kommer til vista så får jeg ikke akkurat spilt det de neste årene. 82.gif
dsr.enigma
QUOTE (dsr.ghod @ Nov 19 2006, 14:58 ) *
Mulig jeg er konservativ og trangsynt, men jeg er litt skeptisk til FPS på consoll.

Hvis det stemmer at gears of war kun kommer til vista så får jeg ikke akkurat spilt det de neste årene. 82.gif

og du skal ikke skifte til vista?

2k ftw?
dsr.ghod
Skal bruke xp til denne pc`en dør. Det gjør den om ca 2 år.
dsr.aldazar
Jaja Ghod, da går du glipp av noe gøy, særlig når Gears of war ikke er Fps smile1.gif
dsr.enigma
QUOTE (dsr.ghod @ Nov 19 2006, 16:25 ) *
Skal bruke xp til denne pc`en dør. Det gjør den om ca 2 år.

tsk tsk..

liker tanken på vista.. total ombygning med en oppbygning mer lik linux men med støtten til windows..

me lieke..
dsr.ghod
QUOTE (dsr.aldazar @ Nov 19 2006, 17:20 ) *
Jaja Ghod, da går du glipp av noe gøy, særlig når Gears of war ikke er Fps smile1.gif

Oi? Trodde det var fps, vel da skjønner jeg at det duger til console. My bad.
dsr.kraxstina
Gears of war er et taktisk skyte spill i 3rd person fix02.gif
Etter som jeg har forstått er det bygget på konseptet til Brothers in arms om du har vært borti det? biggrin1.gif
dsr.ghod
Nope, men takker for forklaringen. Alltid trodd at det var ett fps spill tbh.
dsr.kraxstina
Har du ikke prøvd Brothers in arms, da burde du faen meg gjørra det biggrin1.gif biggrin1.gif
Det er et autentisk fps spill der man styrer en gruppe fra 101airborn under ww2.
Alle områder er gjenskapt slik det var på den tiden, di har gjennskapt det via fly rekoniserings
bilder fra ww2, og spillet er basert på en sann historie biggrin1.gif
Drit bra gameplay osv fix04.gif anbefalt fix04.gif
dsr.ghod
COD2 og irl er det det går i for tida. Pluss idling i IF.
dsr.kraxstina
QUOTE (dsr.ghod @ Nov 19 2006, 22:21 ) *
COD2 og irl er det det går i for tida. Pluss idling i IF.

IRL!???! wtf is that!? a1.gif
dsr.aldazar
IRL er jo helt rått, trust me. Må prøves
dsr.placid
QUOTE (dsr.aldazar @ Nov 20 2006, 10:22 ) *

Hvilken versjon kjører du? Sliter med tåkete og ustabilt bilde et par ganger uka her. Som regel i helgene.
NeMo^
QUOTE (dsr.placid @ Nov 20 2006, 11:06 ) *

Hvilken versjon kjører du? Sliter med tåkete og ustabilt bilde et par ganger uka her. Som regel i helgene.

Mitt er faen helt svart.. Fatter ikke hva som er feil her!! a7.gif
dsr.teka
Gears of war er et helt syyykt spill. Dere må teste det!!! kjøpte gears of war 13 november, før det kom i butikken ;p holder på å runne spillet i insane nå :o
dsr.kraxstina
QUOTE (dsr.teka @ Nov 20 2006, 16:22 ) *
Gears of war er et helt syyykt spill. Dere må teste det!!! kjøpte gears of war 13 november, før det kom i butikken ;p holder på å runne spillet i insane nå :o

hvor lang spille tid er det på det ca? og er gamplayet så bra dem skal ha det til? biggrin1.gif
dsr.aldazar

Kjører 2.6, for min del kommer 2.7 i mars, mange mener det bare blir dårligere med verjsonene. Ikke akkurat lovende. Har også masse bugs i helgene

Ang gears of war, så er det aaaaaaaaaaaltfor kort. Runda det på tja....10 timer på Hardcore? (Kan hende det ble lettere co-op, but still)
Gameplayet sitter som støpt. Grafikken er til å dø av også er det en del cheesy action-film replikker der som du bare må le høyt av. Men ja, et must for alle action freaks
dsr.kraxstina
QUOTE (dsr.aldazar @ Nov 20 2006, 18:32 ) *

Kjører 2.6, for min del kommer 2.7 i mars, mange mener det bare blir dårligere med verjsonene. Ikke akkurat lovende. Har også masse bugs i helgene

Ang gears of war, så er det aaaaaaaaaaaltfor kort. Runda det på tja....10 timer på Hardcore? (Kan hende det ble lettere co-op, but still)
Gameplayet sitter som støpt. Grafikken er til å dø av også er det en del cheesy action-film replikker der som du bare må le høyt av. Men ja, et must for alle action freaks

da sitter jeg og venter spent til pc versjonen kommer fix04.gif
dsr.ghod
Husker Metal Gear solid 2 (?) på oljeplattformen, varte vel i 8 timer ca. Herregud så skuffa jeg ble mtp tiden. Hadde det SÅ gøy men så var alt over :/
dsr.kraxstina
jah, det var et jævlig artig spill... nå kommer jo det nye ut, ser drit kult ut biggrin1.gif biggrin1.gif
dsr.rdy4action
GTA (1)
Oil Imperium
(Ports of Call)

FTW!

tenker bare RTL jeg og tysk idiot-TV
eller RTL-ski jump - og det er jo fett....
dsr.aldazar
QUOTE (rdy4action @ Nov 21 2006, 10:38 ) *
GTA (1)
Oil Imperium
(Ports of Call)

FTW!

tenker bare RTL jeg og tysk idiot-TV
eller RTL-ski jump - og det er jo fett....

Jeg sier det igjen...Prøv det a6.gif
dsr.battlerager
btw GoW er skikkelig kjekt biggrin1.gif
dsr.kraxstina
QUOTE (dsr.battlerager @ Nov 22 2006, 00:58 ) *
btw GoW er skikkelig kjekt biggrin1.gif

Gothic 3 er skikkelig kjekt! biggrin1.gif fix14.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.