ikke som jeg veit
veit bare at man får dårlig intrykk av spillet singleplayer del om man laster ned en singleplayer demo, AI'n er ikke av sitt beste for og si det sånn
men multiplayer derimot, det er genialt

du kan jo lete etter en mp demo, jeg fant ingen

EDIT!:
noe jeg fant på IT avisen:
Online-himmelen
Den ca. 10 timer lange enkeltspillermodusen er nesten verdt inngangsbilletten i seg selv, men GRAW kan også by på fantastiske flerspillermuligheter. Fleksibilitet er stikkordet her, takket være de imponerende mulighetene til å skreddersy spillet ned til minste behov. Vedkommende som starter et spill kan velge mellom et uttall varianter, restriksjoner, utstyrspakker, tekniske hjelpemidler og så videre.
Det er godt med spillmodi, alt fra klassisk deathmatch til diverse varianter som krever at du tar over territorier, forsvarer baser, og mye, mye mer. Og de aller fleste modiene kan spilles i lag, kooperativt eller hver spiller for seg. Du kan til og med justere ditt utseende langt mer detaljert enn det vi er vant til fra actionspill flest.
De fleste rundene vi har spilt foregikk uten hakking, med god forbindelse og spillere som ikke skravlet unødvendig mye.