Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nintendo Wii
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.ghod
Hei, jeg har ikke fulgt noe særlig med på Nintendo Wii hypen grunnet at jeg aldri hadde planer om å kjøpe den maskinen, men nå ble jeg litt usikker. Etter å ha lest http://www.itavisen.no/php/art.php?id=355722
så så jeg at de skal begynne å selge (?) gamle nintendo spill feks
NES
Baseball, Donkey Kong, Donkey Kong Jr., Ice Hockey, Mario Bros., Pinball, Soccer, Solomon's Key, Tennis, The Legend of Zelda, Urban Champion, Wario's Woods

Noen som vet hva dette kommer til å koste? Å laste ned gamle nintendo spill. Fikk lyst på consollen nå som jeg leste det, ble litt sentimental her jeg sitter. fix04.gif

Ps ja jeg er noob som ikke viste at dette var mulig, dere slipper herved å poengtere det.

Og zod, jeg skal GRISE eie deg i Ice Hockey med kun feitinger! (Hvis det er det spillet du hadde til nitendo-8 bitt med feitinger, mellomfeite og tynne folk), hvor alle hadde sine fordeler og ulemper biggrin1.gif

Learn to read Stefan !

Virtual Console-spillene vil betales med Wii Points, som du vil kunne kjøpe for ekte penger (et system tilsvarende Xbox Live Marketplace, altså). NES-spillene vil koste 500 poeng per stk., SNES 800 poeng, N64 1000 poeng, Mega Drive 800 poeng og PC Engine 600 poeng per stk.
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.ghod @ Nov 3 2006, 11:20 ) *
Mega Drive 800 poeng

Say what!? Sega-spill? fix05.gif
dsr.ghod
Sega eksisterer jo ikke lengre med egne spill-maskiner. De selger bare spill. Så hvorfor ikke la ex hoved konkurenten selge litt sega spill, så sega kassa får litt gryn? biggrin1.gif
emi
Gleder meg som en unge til Zelda: The Twilight Princess
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.