Help - Search - Members - Calendar
Full Version: WTB FF8
DirtyForum > Hardware & Software > Kjøp & Salg
dsr.stoffis
Ja altså hvis noen ikkje vet ka ff8 e, så står det altså for Final Fantasy 8.
Dette et av mine all-time favoritt spill, og for en stund siden fant eg frem igjen denne gmale klassikeren til PS1. Spillet funket og alt var vel, intill eg kom litt ut i spillet

CDene var rævjørt. Var en del småskraper på et par av cdene, noe som eg forventet skulle gå bra, men ikkje faen. No har eg prøvd å kopiere cdene via pcen, men de e for dårlige rett og slett.

Derfor:
Ønsker å kjøpe Final Fantasy VIII til Playstation, i god forfattning, eller tips til steder dette e å få kjøpt!

Hvis noen mot formodning skulle ha dette liggende, payer eg lett en hundrings eller to smile1.gif
dsr.puma

Final Fantasy VIII

kr. 399,00
dsr.kevin
scratch remover
dsr.stoffis
400? hmmm thinking.gif
dsr.cyclonius
FFVIII er kjempe dyrt ettersom det blir regnet som en klassiker på linje med FFVII, jeg har begge men har ingen planer om å selge! men Spiderman er et fint sted å holde utkikk, men wtb FFVI, ingen som har det, og lyst til å prøve. skal visst være bra=)
dsr.stoffis
VI!? omg. Ganske fett det, ikkje helt min kopp med te, men artig. Kompis av meg hadde det på pcen, snes-emulator tror eg det var, gogo download fix14.gif

Får no se ka som skjer med VIII, mulig eg kjøper det faktisk, e jo skamfett smile1.gif

VII funker fortsatt glimrende biggrin1.gif
dsr.kraxstina
VII er faen meg så utrolig bra at det er skummelt! biggrin1.gif buttrock.gif
dsr.cyclonius
i know fix04.gif
dsr.aleks
Oh yeah! imbah allah.gif

Synd det stoffis... jeg har... men den får du ikke fix01.gif

Menne FFVI er bra det og, emulator og rom ofc a6.gif
dsr.stoffis
!!!!! gief 8 plixx! biggrin1.gif
dsr.cyclonius
bare bribe han med svarene til kjemi OL så går det nok bra gimpis!
dsr.stoffis
kjemi? ezymode

ch4 og hydrokarboner og stasj

spør meg og eg gir deg hele leksen biggrin1.gif
dsr.aleks
Er nok ingen lekse det nei, men no need, jeg får nok en telefon fra en korrupt jævel der også tenker jeg fix14.gif så får jeg tilsendt svarene...muhaha fix14.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.